  • 21. Data: 2017-03-09 22:00:39
    Temat: Re: Kraków - Zielona Góra - którędy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > IMO - calkiem znosna.
    >
    > No i odpalasz dwie nawigacje, dzieki janosikowi wiesz ogolnie, a druga
    > prowadzi cie szczegolowo :-)

    Probowałem kilka razy i to był dramat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 22. Data: 2017-03-10 00:03:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

    > Co z tego, skoro nawigacje ma tragiczną...

    No nadaje się do jazdy po zakorkowanym mieście które się zna :)
    Wtedy może coś podpowiedzieć którędy jechać by ominąć jakiś niecodzienny
    korek.
    A traffic ma najlepszy ten kto ma najwięcej użytkowników on line,
    przydałaby się jakaś kooperacja operatorów by zwiększyć próbkowanie dla
    lepszego działania informacji o korkach.
    ---
    Jakich operatorów ?

  • 23. Data: 2017-03-10 07:58:28
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 00:03, re pisze:
    > przydałaby się jakaś kooperacja operatorów by zwiększyć próbkowanie dla
    > lepszego działania informacji o korkach.
    > ---
    > Jakich operatorów ?

    dostawców rozwiązania zbierających dane o ruchu (google, yanosik,
    naviexpert, AM, etc)

  • 24. Data: 2017-03-10 13:31:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Probowałem kilka razy i to był dramat...

    Dawno, niedawno ?
    IMO - ma calkiem znosna nawigacje.

    No ale ja czesto jezdze po znanych trasach, to moze nie zwracam uwagi
    na wady :-)

    Czasem moze ci sie wydawac, ze glupia trase wybral ... ale moze
    wlasnie korek omija ...

    J.

  • 25. Data: 2017-03-10 17:49:08
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 00:03, re pisze:
    > A traffic ma najlepszy ten kto ma najwięcej użytkowników on line,

    Nie koniecznie, płatne programy korzystają też z innych źródeł, nie
    tylko ze swoich użytkowników.

  • 26. Data: 2017-03-10 18:04:30
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 18:46, r...@k...pl pisze:

    > Szczerze to po wielu latach jazdy z AM muszę stwierdzić, że traffic to tam nie
    > istnieje -- i chyba od AM wolałbym już Google Maps.

    Ja mam z kolei odwrotną opinię, na Googlach naciąłem się kilka razy, na
    AM jeszcze nie.

    Zielona Góra - Olsztyn, Google ciągną przez Inowrocław i te wszystkie
    roboty na 15stce, AM omija wszystko.

    Nie tak dawno Kraków - BB, dawniej to kombinowałem różnymi drogami, ale
    poniżej 3 godzin nie schodziłem. Teraz AM jakoś tak mnie pociągnęła
    bocznymi asfaltami (ale zupełnie nieuciążliwymi), że dojechałem w ok 2
    godziny.

    AM na Androida, bo zwykła z trafikiem, to nie wiem jak działa.

  • 27. Data: 2017-03-10 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dawno, niedawno ?

    Zeszłego lata.

    > IMO - ma calkiem znosna nawigacje.

    To ja nie wiem.
    Ustawiłem na próbe kilka celów i yanosik pokazywał znacznie dłuższy czas
    dojazdu i inna droge niz droga optymalna która znam.
    Z dalszych eksperymentów zrezygnowałem.

    > No ale ja czesto jezdze po znanych trasach, to moze nie zwracam uwagi
    > na wady :-)

    No własnie...
    Może jak sie juz kawałek pojedzie to prowadzi dobrze.
    Ale co jak najwazniejszy jest poczatek...?

    > Czasem moze ci sie wydawac, ze glupia trase wybral ... ale moze
    > wlasnie korek omija ...

    Testowałem porównujac z google.
    Czasy z googla były ok, wiec yanosik prowadizł nie wiadomo gdzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 28. Data: 2017-03-11 00:57:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

> [...]
    > ---
    > Jakich operatorów ?

    dostawców rozwiązania zbierających dane o ruchu (google, yanosik,
    By każdy producent oprogramowania miał dostęp do tych danych musiałbyś z
    budżetu państwa sfinansować powstanie takiego systemu.

  • 29. Data: 2017-04-10 14:01:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello adam,

    Thursday, March 9, 2017, 3:20:24 PM, you wrote:

    > Google nadają się tylko do wyrobienia orientacji w temacie, do niczego
    > innego nie.

    Przesadzasz. Parę lat temu, z braku alternatywy, użyłem nawigacji
    Google w Czechach. Poradziła sobie doskonale.

    > Na co dzień korzystam z AM na androida, ciągnie wg mnie b. dobrze.
    > Co prawda za AM trzeba zapłacić, ale wg mnie warto. Są też darmowe,
    > które omijają korki, od niedawna Maps ME ma taką możliwość, ale nie
    > próbowałem. Google on-line są fatalne.

    Nie jest tak źle. Jakby miały ostrzeganie o radarach, to nie trzeba
    lepszych. Jedyna wada dla mnie - za wcześnie podaje manewry.

    --
    Best regards,
    RoMan