  • 1. Data: 2009-05-12 06:31:00
    Temat: Krakow, pogoda wczoraj
    Od: i...@w...pl

    Udalo sie komus w krakowie cos fajnego zlapac? Nie chodzi mi o tecze,
    a raczej wyjatkowo malownicze chmury po burzy.

    Maciek

  • 2. Data: 2009-05-12 06:45:11
    Temat: Re: Krakow, pogoda wczoraj
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Udalo sie komus w krakowie cos fajnego zlapac? Nie chodzi mi o tecze,
    > a raczej wyjatkowo malownicze chmury po burzy.

    ech ja niestety nie moglem wyjsc z domu jak zwykle bywa w takich
    chwilach i podziwialem przez okno. Tez jestem ciekaw moze
    komus sie udalo ?

    Roger

  • 3. Data: 2009-05-12 06:47:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > ech ja niestety nie moglem wyjsc z domu jak zwykle bywa w takich
    > chwilach i podziwialem przez okno. Tez jestem ciekaw moze
    > komus sie udalo ?

    Ja jak zwykle wykańczałem dom, po burzy było zarąbiste światło, jakby ktoś
    pokręcił suwakiem od saturacji na maksa, trawa była zielona aż w oczy kłuło,
    jak to wieczorem po burzy bywa.

  • 4. Data: 2009-05-12 07:32:23
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Ja jak zwykle wykańczałem dom, po burzy było zarąbiste światło, jakby
    > ktoś pokręcił suwakiem od saturacji na maksa, trawa była zielona aż w
    > oczy kłuło, jak to wieczorem po burzy bywa.

    Ja strzelilem 2-3 foty zolto-brazowego nieba. Ale zdjecia z okna bloku i
    dodatkowow ciemno bylo wiec nie sa jakies specjalne. Choc fakt, swiatlo
    bylo ciekawe.

    Thomas

  • 5. Data: 2009-05-12 07:54:39
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    Pod Krakowem: http://www.flickr.com/photos/annihitek/3522066865/

    --
    <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

  • 6. Data: 2009-05-12 08:44:49
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > Udalo sie komus w krakowie cos fajnego zlapac? Nie chodzi mi o tecze,
    > a raczej wyjatkowo malownicze chmury po burzy.

    Ja sie niestety spoznilem i zdolalem strzelic jedynie taka fotke:

    http://farm4.static.flickr.com/3223/3524315323_83612
    daf2c_o.jpg

    pzdr,

    ZbyszekK

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4066
    (20090512) __________

  • 7. Data: 2009-05-12 09:21:52
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Udalo sie komus w krakowie cos fajnego zlapac? Nie chodzi mi o tecze,
    > a raczej wyjatkowo malownicze chmury po burzy.

    Apropo burzy.Nie jestem z Krakowa, ale jesli chodzi o wyglad chmur, to oto
    co wisialo nad moim blokiem kilka lat temu :)Prawie jak `Dzien
    Niepodleglosci` :)

    http://scashone.blok.pl/czesci/burza.jpeg

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 8. Data: 2009-05-12 09:34:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    i...@w...pl napisal:
    > Udalo sie komus w krakowie cos fajnego zlapac? Nie chodzi mi o tecze,
    > a raczej wyjatkowo malownicze chmury po burzy.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef1dec8fd6a03bc1
    .html

    To nie jest blad w ustawieniu bieli :) Tak faktycznie bylo
    wszystko zazolcone.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-05-12 09:41:33
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://img231.imageshack.us/img231/3953/dscf2074.jpg
    http://img230.imageshack.us/img230/3349/dscf2091.jpg
    http://img521.imageshack.us/img521/9744/dscf2093.jpg
    http://img230.imageshack.us/img230/6516/dscf2095.jpg
    http://img521.imageshack.us/img521/9987/dscf2099.jpg
    http://img517.imageshack.us/img517/9950/dscf2103.jpg
    http://img230.imageshack.us/img230/7461/dscf2107.jpg

  • 10. Data: 2009-05-12 09:53:20
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Również spoza Krakowa, zdjęcie zrobione kilka dni temu ale ... przed burzą
    :)

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/Bbl9zI4CYmXMFAW
    8F4ijKw?feat=directlink