  • 1. Data: 2009-05-11 19:39:11
    Temat: sony dcs-hx1 ==> jaka karta?
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    Co właściwie oznacza "magic gate mark 2" w:
    http://www.allegro.pl/item629744450_memory_stick_pro
    _duo_mark_2_8gb_adapter_blister.html#gallery

    Co to mi da więcej w porównaniu z:
    http://www.allegro.pl/item623403169_8_gb_sony_memory
    _stick_pro_duo_adapter_blister.html#gallery

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2009-05-11 20:45:50
    Temat: Re: sony dcs-hx1 ==> jaka karta?
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Negatyw wrote:
    > Witam
    > Co właściwie oznacza "magic gate mark 2" w:

> [...]

    Wydaje mi sie, ze obie karty to podrobki, jak zreszta doskonala wiekszosc
    memorystickow na allegro. Do PSP mozna cos takiego smialo wlozyc, ale w
    przypadku aparatu wolalbym nie ryzykowac utraty zdjec i doplacilbym do
    oryginalu.

    Magic Gate nie ma dla Ciebie znaczenia. Po pierwsze to tylko funkcja
    zwiazana z ochrona danych objetych prawami autorskimi (np. muzyka), po
    drugie podrobki i tak jej nie obsluguja.

    KILu

  • 3. Data: 2009-05-11 20:54:30
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie, ze obie karty to podrobki,

    hmmm - jak to poznać?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2009-05-11 21:01:30
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Negatyw wrote:

    > hmmm - jak to poznać?

    Po wygladzie opakowania (niska estetyka, specyficzne zgrzewy), po
    obecnosci plomby gwarancyjnej na samej karcie, po "normalnej" cenie
    (oryginaly sa drozsze), po braku paragonu/faktury, po braku informacji, ze
    karta jest oryginalna, po reszcie asortymentu danego sprzedawcy, po
    wielkosci sprzedazy. Generalnie smialo mozesz zalozyc, ze jesli nie jest
    wyraznie napisane, iz kupujesz oryginal, to dostaniesz podrobke. Pozytywy
    w komentarzach o niczym nie swiadcza - ludzie sa nieswiadomi, czesto wrecz
    glupi (i np. wystawiaja pozytywny komentarz po otrzymaniu wadliwego
    sprzetu zanim zdaza go sprawdzic).

    k,

  • 5. Data: 2009-05-11 22:04:10
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    > po braku informacji, ze karta jest oryginalna

    A jak jest napisane:
    http://www.allegro.pl/item632858871_sony_memory_stic
    k_pro_duo_8_gb_mark_2_oryginal.html#gallery
    Pisać niby można wiele...

    Wygląda na to, że pewniej kupić Sandiska?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 6. Data: 2009-05-12 05:04:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Negatyw wrote:
    > A jak jest napisane:

    http://www.allegro.pl/item632858871_sony_memory_stic
    k_pro_duo_8_gb_mark_2_
    oryginal.html#gallery
    > Pisać niby można wiele...

    To jest na pewno oryginal. Jednoznacznie swiadcza o tym podluzne zgrzewy
    oraz wyswietlana na PSP informacja o obsludze magicgate.

    > Wygląda na to, że pewniej kupić Sandiska?

    Ano... Choc nie wiem, czy SanDiskow rowniez nie podrabiaja.

    k,

  • 7. Data: 2009-05-12 05:14:43
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    > To jest na pewno oryginal.

    Pytanie - czy zagada z hx1:
    http://www.sonydigital-link.com/memstick/compatibili
    ty/compatibility.aspx?site=odw_pl_PL&f=cameras&m=DSC
    -HX1

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl