  • 1. Data: 2010-05-07 18:18:29
    Temat: Kraków - szukam fotografa do pomocy przy komunii 9 maja
    Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl>

    Szukam fotografa do pomocy na komunii 9 maja . Konkretnie potrzebuje
    go dwa razy po 20 min o 14.15 i 15.15.
    Szukam fotografa , a nie właścicila lustrzanki. Co trzeba zrobić ?
    Fotografować dzieci ,jak im ksiądz wręcza obrazki.
    Nie chcę ARTYSTÓW I AMATORÓW . Szukam sprawnego rzemieślnika. Zdjęcia mają
    być prawidłowo skadrowane i ostre. Poszukuje
    osoby rzutkiej. Nie obserwatora, ale osoby która poprawi dziecko, przesunie
    księdza itd. Osoby biegle obsługujacej lustrzankę.
    Nie będzie czasu na długie kadrowanie, ustawianie itd. To jest masówka.
    Wymagania - lustrzanka ( najchętniej canon, dwucyfrowa lub lepsza, )
    lampa błyskowa, praktyka przy wiekszych imprezach, pliki raw.
    Wynagrodzenie 100 zł gwarantowane, jeśli nie będzie zastrzeżeń ( czyli
    prawidłowe naświetlone , ostre i nie obcięte głowy lub stopy :) dorzucę
    drugą 100 .
    tel 502-313-974 . Proszę tel od osób zdecydowanych . Wszystkie potrzebne
    informacje zamieściłem. W razie satysfakcjonującej współpracy zlecę
    ambitniejsze zlecenia.

  • 2. Data: 2010-05-07 18:38:43
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 7, 8:18 pm, "Maciej" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam fotografa do pomocy  na   komunii   9  maja .
    >... go dwa razy  po 20 min o 14.15 i 15.15.

    A co miedzy 14:35 a 15:15 ?
    20 minut nie starczy na przygotowanie sprzetu i oceny sytuacji,
    poskromienie dzieciarni i.t.p

    >Szukam fotografa , a nie właścicila lustrzanki
    >Wynagrodzenie 100 zł gwarantowane,

    Zdecyduj sie , albo pomocnika, albo fotografa.
    S..M

  • 3. Data: 2010-05-07 18:51:05
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.05.2010 Maciej <m...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Wynagrodzenie 100 zł gwarantowane, jeśli nie będzie zastrzeżeń ( czyli
    > prawidłowe naświetlone , ostre i nie obcięte głowy lub stopy :) dorzucę

    Ok, dojadę z Kalisza, ale jak będzie ze 20 dzieciaków abym ze 2kzł wyjął,
    bo mi się za paliwo nie wróci. 5dmkii + 50d. Zastrzeżeń nie będzie, szykuj
    200zł za dzieciaka.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2010-05-07 20:52:02
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Nie wiem czy teraz są takie stawki, ale swojego czasu więcej dostawałem
    za zdjęcia puszek i pudełek do gazetek marketowych w przeliczeniu na
    pojedyńczy obiekt i założeniu że dzieci będzie ok 20-30. A ryzyko i
    komfort pracy nieporówywalny.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2010-05-07 20:54:01
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > Wynagrodzenie 100 zł gwarantowane, jeśli nie będzie zastrzeżeń ( czyli
    > prawidłowe naświetlone , ostre i nie obcięte głowy lub stopy :) dorzucę
    > drugą 100 .

    Takie rzeczy to tylko w erze :P Przegiales chlopie, za 100 zl to by nawet
    student z kompaktem nie przyszedl.

  • 6. Data: 2010-05-07 20:57:11
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-07 22:54, Norbert pisze:

    > Takie rzeczy to tylko w erze :P Przegiales chlopie, za 100 zl to by nawet
    > student z kompaktem nie przyszedl.

    ja i tak nie przyjadę, ale trochę się dziwię - jak ktoś nie poda cen i
    stawek, to jest zgnojony, że nie podał. Jak podał to jest zgnojony, że
    za mało ...

    ehhh polska mentalność właśnie.

    Wojtek

  • 7. Data: 2010-05-07 21:30:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    crazy bejbi pisze:

    > ja i tak nie przyjadę, ale trochę się dziwię - jak ktoś nie poda cen i
    > stawek, to jest zgnojony, że nie podał. Jak podał to jest zgnojony, że
    > za mało ...

    No ale nie dużo.
    Taki urok psucia rynku :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2010-05-08 07:27:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.05.2010 crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał/a:

    > ja i tak nie przyjadę, ale trochę się dziwię - jak ktoś nie poda cen i
    > stawek, to jest zgnojony, że nie podał. Jak podał to jest zgnojony, że
    > za mało ...
    >
    > ehhh polska mentalność właśnie.

    Chyba u zleceniodawcy.
    - wątkotwórca szuka fotografa profesjonalisty na 2x20 minut, a co pomiędzy?
    na tą godzinę, półtora ma wrócić do domu? a jak ma do domu 2h jazdy?
    - zauważ jak skrócił czas pracy 2x20 minut, dobrze że nie napisał 2x 1/125sek x
    ilość dzieci. Wyszłoby mu że ten fotograf jest potrzebny na 2 minuty max,
    a w tym zawodzie to może być _cały dzień_ bo nie wziął jakiejś tam sesji
    tego dnia
    - co z dojazdem, kilometrówka, komunikacja miejska, za 100zł to imo ciężko
    wyjść na zero
    - co z wywołaniem zdjęć, obróbką itd, nic nie wiadomo, no chyba że zleceniobiorca
    chce surówki, ale nie napisał.
    - podejście: jak mi się spodoba to dorzucę drugą stówkę, premia wysokości
    wynagrodzenia? już widać że 100zł to pokrycie kosztów
    - chce sprzętu za >6kzł (najtańszy 1 cyfrowy canon: 7d z 1 szkłem i lampą,
    a to nie wystarczy, ten dwucyfrowy canon to bez premii na bank), za 100zł
    to go nie wypożyczy na event, a chce go za tyle z fotografem. Nie mówiąc
    że na taką akcje trzeba mieć backup.
    - "to ma być masówka", "nie ma czasu na pozowanie", więc 1 fotograf ma być
    dookola dzieci i księdza, nie ma czasu na kadrowanie, a ksiądz jak stanie plecami
    do mnie to mam się teleportować na 2 stronę kościoła? A przy tym
    dobrze zkadrowane (plecy?) to ma być reportarz z komunii czy pamiątki dla
    rodziców/babci.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-05-08 09:08:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 7 May 2010 20:18:29 +0200, Maciej napisał(a):

> [...]
    > Wynagrodzenie 100 zł gwarantowane, jeśli nie będzie zastrzeżeń ( czyli
    > prawidłowe naświetlone , ostre i nie obcięte głowy lub stopy :) dorzucę

    Za 100zł to obawiam się, że nawet dzieciak z małpką się nie zdecyduje.

    > tel 502-313-974 . Proszę tel od osób zdecydowanych . Wszystkie potrzebne
    > informacje zamieściłem. W razie satysfakcjonującej współpracy zlecę
    > ambitniejsze zlecenia.

    Za 150zł?

  • 10. Data: 2010-05-08 09:15:19
    Od: Wojtek <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-07 22:57, crazy bejbi pisze:

    > ehhh polska mentalność właśnie.
    >
    > Wojtek

    ehhh, kompleksy właśnie.

    Wojtek