    Date: Mon, 23 Sep 2013 13:05:38 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Krótkoterminowe ubezpieczenia AC przyczep samochodowych

    Czy komuś udało się kupić (najchętniej przez telefon/internet)
    krótkoterminowe ubezpieczenie AC przyczepy wynajmowanej na 1-2 dni?

    Oczywiście Google pokazuje jakieś linki, ale weryfikacja tego na
    party-line ubezpieczyciela nie potwierdza takiej możliwości (sprawdziłem
    Compensę, Wartę, PZU).

    Moje ubezpieczenie OC w życiu prywatnym niestety również nie obejmuje
    ryzyka dotyczącego wynajętej przyczepy.

    Jakiś pomysł poza "daniem na mszę" (lub równoważnymi rozwiązaniami)?

    Piotrek