  • 1. Data: 2013-09-23 13:05:38
    Temat: Krótkoterminowe ubezpieczenia AC przyczep samochodowych
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Czy komuś udało się kupić (najchętniej przez telefon/internet)
    krótkoterminowe ubezpieczenie AC przyczepy wynajmowanej na 1-2 dni?

    Oczywiście Google pokazuje jakieś linki, ale weryfikacja tego na
    party-line ubezpieczyciela nie potwierdza takiej możliwości (sprawdziłem
    Compensę, Wartę, PZU).

    Moje ubezpieczenie OC w życiu prywatnym niestety również nie obejmuje
    ryzyka dotyczącego wynajętej przyczepy.

    Jakiś pomysł poza "daniem na mszę" (lub równoważnymi rozwiązaniami)?

    Piotrek

  • 2. Data: 2013-09-23 13:10:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości
    >Czy komuś udało się kupić (najchętniej przez telefon/internet)
    >krótkoterminowe ubezpieczenie AC przyczepy wynajmowanej na 1-2 dni?

    >Jakiś pomysł poza "daniem na mszę" (lub równoważnymi rozwiązaniami)?

    A wynajmujacy nie oferuje czegos takiego ?

    Przyczepa nie jest znow taka droga, wiec i ryzyko niewielkie.

    J.

  • 3. Data: 2013-09-23 13:27:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-09-23 13:10, J.F wrote:
    > A wynajmujacy nie oferuje czegos takiego ?
    >
    > Przyczepa nie jest znow taka droga, wiec i ryzyko niewielkie.

    No właśnie niestety nie. Co zresztą mocno mnie zdziwiło.

    Poszedłbym do konkurencji ale nie znalazłem takich co to jednocześnie
    oferują AC i mają dostatecznie długą przyczepę, którą wolno mi ciągnąć
    za moim pojazdem.

    Piotrek