  • Data: 2015-04-14 20:59:56
    Temat: Ktm duke czy Yamaha wr 125
    Od: LipekGoPro <lipekgopro@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ! Mam dylemat otóż jestem właścicielem KTM Duke 125 i nie wiem czy
    go sprzedać i kupić Yamaha wr 125 x .Mam pytanie czy Yamaha ma szybsze
    przyspieszenie od KTM-a i jak tam z V-max ?
    Oba motocykle to 4t i posiadają 15 koni . Ale Ktm ma owiewki i jest
    szybszy na drogach. A do yamahy kupiłbym koła enduro i miałbym też lekki
    teren .Sam nie wiem co robić , czy sprzedać Ktm-a i kupić Wr 125 , czy
    jednak go zostawić ?