  • 1. Data: 2011-07-12 20:00:41
    Temat: Kto był winny?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Ehhh, nie ma to jak umiejętność przekazywania dość ważnych szczegółów:
    http://www.zw.com.pl/artykul/615254_Kobieta-potracon
    a-na-Pulawskiej.html
    <cite>
    Renault potrąciło młodą kobietę na czerwonym świetle, na przejściu dla
    pieszych. Ranna w ciężkim stanie trafiła do szpitala - informuje Marcin
    Włodarski z "Raportu na Gorąco".
    </cite>

    Teraz pytanie, czyje było to czerwone światło?

    Poranny wypadek na Puławskiej (DC)- dobrze, że jechałem w drugą
    stronę...

  • 2. Data: 2011-07-12 20:21:43
    Temat: Re: Kto był winny?
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:ivi24f$hfu$1@mx1.internetia.pl>:

> [...]
    > Renault potrąciło młodą kobietę na czerwonym świetle, na przejściu dla
    > pieszych. Ranna w ciężkim stanie trafiła do szpitala - informuje Marcin
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > </cite>

    > Teraz pytanie, czyje było to czerwone światło?

    To jakiś konkurs jest? To ja obstawiam, że motocykla...

    <cite>
    Najszybszy program telewizji polskiej. Nasi [...] i Marcin Włodarski
    przemierzają miasto na potężnych motorach. W jednej chwili są wszędzie tam,
    gdzie coś się dzieje
    </cite>

    Źródło: <http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/raport-na-g
    oraco/wideo>

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2011-07-12 20:27:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-12 20:21, 'Tom N' pisze:
    (...)
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > To jakiś konkurs jest? To ja obstawiam, że motocykla...

    Przepraszam, chowam się do jamki ;)

  • 4. Data: 2011-07-13 08:04:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2011 20:00, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Włodarski z "Raportu na Gorąco".
    > </cite>
    >
    > Teraz pytanie, czyje było to czerwone światło?

    Oj, czytać nie umiesz... Wyraźnie napisali: na przejściu było sobie
    czerwone światło, na tym świetle siedziała młoda kobieta a Renault
    potrąciło to czerwone światło wraz z siedzącą na nim młodą kobietą ;->

    A tak poważniej, to talenty pisarskie tanich dziennikarzy to nic w
    porównaniu z talentami pisarskimi urzędasów - ostatnio miałem okazję
    zapoznać się z pismem, w którym urząd uprzejmie zawiadamia, że podjął
    decyzję, że wskutek ewentualnej wnioskowanej przez kogoś zmiany
    przeznaczenia kawałka budynku z biurowej na oświatową nie przestanie
    istnieć możliwość włączenia ruchu drogowego do drogi. Czy muszę dodawać,
    że nikt się o to nie pytał?

  • 5. Data: 2011-07-13 09:47:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-12 20:21, 'Tom N' wrote:

> [...]
    > Najszybszy program telewizji polskiej. Nasi [...] i Marcin Włodarski
    > przemierzają miasto na potężnych motorach. W jednej chwili są wszędzie tam,

    Taka ciekawostka: ze dwa lata temu jechalem z mostu Grota na Modlinska w
    kierunku Tarchomina. Na zjezdzie z Grota (charakterystyczna estakada
    z pojedynczym pasem, dosc szerokim, ale zawezonym ciagla linia) objechal
    mnie charakterystyczny motocykl ze znaczkiem TVP na kufrze.
    Charakterystyczny bo widziany w tv i nieraz na miescie. Objechal
    przejezdzajac poza ciagla ;). Tak sie zlozylo ze stanalem sobie chwile
    pozniej za nim na czerwonym swietle na skrzyzowaniu gdzie w chwili
    obecnej powstaje dojazd do mostu polnocnego. W pewnym momencie pan
    redaktor 'odkrecil manete' i zwyczajnie skrocil sobie czekanie na
    zmiane swiatel.

    Mialem nawet napisac maila do TVP Warszawa i zapytac sie czy - sadzac po
    tej sytuacji - maja jakies specjalne uprzywilejowanie w ruchu drogowym,
    ale w koncu machnalem na to reka.

    --

    memento lorem ipsum