  • 1. Data: 2012-04-03 13:07:01
    Temat: Kto daje rabat na OC
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    W tamtym roku ING dawał 10% w Liberty Direct teraz tego nie widzę Czy ktos
    inny jest bardziej szczodry?
    Tylko prosze nie polecac Proama bo i tak wychodzi drożej z ich dodatkowymi
    10%

  • 2. Data: 2012-04-03 13:25:51
    Temat: Odp: Kto daje rabat na OC
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > W tamtym roku ING dawał 10% w Liberty Direct teraz tego nie widzę Czy ktos
    > inny jest bardziej szczodry?

    Zniżkę w Liberty możesz uzyskać tutaj, ja dzięki temu oszczędziłem właśnie
    10%.
    Poproś po prostu kogoś o kod.

  • 3. Data: 2012-04-03 13:41:40
    Temat: Re: Kto daje rabat na OC
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tak ale to jest tylko dla nowych klientow przy przedluzaniu juz tego nie ma

  • 4. Data: 2012-04-03 14:58:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > inny jest bardziej szczodry?
    > Tylko prosze nie polecac Proama bo i tak wychodzi drożej z ich dodatkowymi

    Od 2-3 lat dostaję rabat w PZU na OC/AC. Trzeba rozmawiać bezpośrednio z
    agentem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-04-04 20:23:47
    Od: jankomuzykant <a...@g...com>

    On 3 Kwi, 13:07, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > inny jest bardziej szczodry?
    > Tylko prosze nie polecac Proama bo i tak wychodzi drożej z ich dodatkowymi

    A mi obecnie w proama OC wyszło 296 zł (z ich 70% zniżki). Dla
    porównania youcandrive - 312 i kolejna najtańsza oferta (mbank) 470
    zł. Każde kolejne towarzystwo - powyżej 500 zł.