  • 1. Data: 2012-04-03 15:44:28
    Temat: CROSSPOST - DOBRY, może być drogi lakiernik - niekoniecznie samochodowy
    Od: "Koziołek" <d...@x...pl>

    Przepraszam za crossposta i OTa, ale sprawa jest - jak się to mówi -
    gardłowa.

    Grupowicze, pomóżcie :) Szukam bardzo dobrego lakiernika który IDEALNIE
    polakieruje elementy starej, restaurowanej windy.
    Najlepiej, żeby był w Krakowie, ale niekoniecznie. Nie musi być tani, ale
    koniecznie dobry, z doświadczeniem - po prostu powinien doprowadzić sprzęt
    do stanu niemal fabrycznego.
    Z tego co wiem (zwrócił się do mnie z prośbą znajomy z zagranicy) już jedna
    firma połamała sobie na tym zęby i odstawiła manianę...

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2012-04-03 15:56:04
    Temat: Re: CROSSPOST - DOBRY, mo?e by? drogi lakiernik - niekoniecznie samochodowy
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 4/3/2012 3:44 PM, Kozio?ek pisze:
    > Przepraszam za crossposta i OTa, ale sprawa jest - jak si? to m?wi -
    > gard?owa.
    >
    > Grupowicze, pom?cie :) Szukam bardzo dobrego lakiernika kt?ry IDEALNIE
    > polakieruje elementy starej, restaurowanej windy.
    > Najlepiej, ?eby by? w Krakowie, ale niekoniecznie. Nie musi by? tani, ale
    > koniecznie dobry, z do?wiadczeniem - po prostu powinien doprowadzi? sprz?t
    > do stanu niemal fabrycznego.
    > Z tego co wiem (zwr?ci? si? do mnie z pro?b? znajomy z zagranicy) ju? jedna
    > firma po?ama?a sobie na tym z?by i odstawi?a manian?...
    >
    > Z harcerskim pozdrowieniem,

> [...]
    Jest jeden w Zielonej, ale tani nie jest..