  • 1. Data: 2011-03-13 14:10:00
    Temat: Kto ma doświadczenie w serwisie TV Sharp LCD
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Hej.
    Poszukuję kogoś kto ma doświadczenie w serwisowaniu TV Sharp LCD.
    Mam z nim mały kłopot i szukam porady.

  • 2. Data: 2011-03-13 14:31:56
    Temat: Re: Kto ma doświadczenie w serwisie TV Sharp LCD
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 13-03-2011 15:10, slawek7 pisze:
    > Hej.
    > Poszukuję kogoś kto ma doświadczenie w serwisowaniu TV Sharp LCD.
    > Mam z nim mały kłopot i szukam porady.

    W ten sposób zmniejszasz szansę na otrzymanie porady...

    Napisz wprost w miarę szczegółowo jaki masz problem?
    EM

  • 3. Data: 2011-03-13 14:55:09
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wiesz napisałem tak z kilku powodów, o których za dużo by pisać, ale
    doświadczenia z elektroda.pl robią swoje.

    A mój problem jest taki że oglądam sobie jakis program i nagle z
    głośników zaczyna wydobywać się pisk. Sygnał podobny do testowego z
    TVP, taki około 1kHz.

    Nie jestem w stanie tylko stwierdzić czy dzieje się to podczas
    oglądania programów z dekodera bo w tedy wszystko lecie poprzez SCART
    czy z tunera.

    Nie potrafię ponieważ wtedy każdy wpada w panikę i po porostu
    wyłączają wszytko co jest. Ale po ponownym włączeniu wszystko wraca do
    normy.