  • 1. Data: 2023-12-26 13:23:04
    Temat: Kto potrafi postawić server Usenet Google Groups jak DejaNews i ile chce kasy ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Kto potrafi postawić server Usenet Google Groups jak DejaNews i ile chce kasy ?

    Ten server usenetowy przypomina dawne DejaNews i czyta się wiadomości w
    przeglądarce www

    https://news.novabbs.org/devel/

    Kto go potrafi postawić, utrzymać i ile za to chce kasy i kiedy pierwsze testy,
    aby były wszystkie polskie grupy usenetowe i zagraniczne do wyboru.

    Czyli wszystko z Usenet Google Groups

    https://news.novabbs.org/devel/

    Ja to sfinansuję, o ile nie zbankrutuję

    https://news.novabbs.org/devel/

  • 2. Data: 2023-12-26 14:14:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 26 December 2023 at 13:23:06 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    > aby były wszystkie polskie grupy usenetowe i zagraniczne do wyboru.

    Project information

    Rocksolid Light is a web based forum using nntp as a backend. It may be run as a
    standalone server, or may synchronize with other nntp servers and other instances of
    Rocksolid Light.

    https://gitlab.com/rslight-public/rocksolid-light

    https://news.novabbs.org/devel/

    If you have trouble, post to rocksolid.nodes.help (www.novabbs.com) and we'll try to
    help.
    Retro Guy r...@n...com

  • 3. Data: 2023-12-29 00:05:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 26 grudnia 2023 o 13:23:06 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    > aby były wszystkie polskie grupy usenetowe i zagraniczne do wyboru.

    Ten co załozy pierwsze co zrobi to da ci bana. Pomysły masz jak przywodca KałOwni.

  • 4. Data: 2023-12-29 11:48:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday 29 December 2023 at 00:05:15 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    Nie potrafisz to spadaj ze swoim bananem