  • 1. Data: 2023-12-22 02:27:53
    Temat: Kto pracuje w Google niech naprawi formatowanie strony Usenet Google Groups, aby ostatnie 5 linijek się otwieralo
    Od: a a <m...@g...com>

    Kto pracuje w Google niech naprawi formatowanie strony Usenet Google Groups, aby
    ostatnie 10 linijek się otwieralo

    Dzisiaj to jest patologia i zamach na demokrację, że niby Usenet Google Groups
    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu
    i nie widać przycisku

    Post message

    Równie dobrze mogli zmienić tło do czarnych czcionek z bialego na czarne.

    Merry Christmas and Happy New Year!!!

    ??? Ho-Ho-Ho-liday Greetings ??
    ?? Cheers to a holly-jolly time, and may your days be merry ?? ??

  • 2. Data: 2023-12-22 20:29:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Dec 2023 17:27:53 -0800 (PST), a a wrote:
> [...]
    > Dzisiaj to jest patologia i zamach na demokrację, że niby Usenet Google Groups
    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu

    Na dwa miesiące ... nie chce im sie :-)

    > Post message
    >
    > Równie dobrze mogli zmienić tło do czarnych czcionek z bialego na czarne.
    >
    > Merry Christmas and Happy New Year!!!

    Happy New Year bez newsów z Goglach :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-12-23 05:06:56
    Od: marekm <m...@g...com>

    W dniu 2023-12-22 o 20:29, J.F pisze:
    ostatnie 10 linijek się otwieralo
    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu

    > Na dwa miesiące ... nie chce im sie :-)

    > Happy New Year bez newsów z Goglach :-)
    >
    > J.

    Również szczęśliwego. Dobrze że jest chmurka.
    Google za duży się zrobił i "don't be evil" już nieaktualne niestety.
    Usenet nadal trwa i trwa mać :)

  • 4. Data: 2023-12-23 15:33:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 22 grudnia 2023 o 02:27:55 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    >
    > Post message
    >
    > Równie dobrze mogli zmienić tło do czarnych czcionek z bialego na czarne.

    To jeszcze można obejść zaznaczaniem.

    Zaś brak linijek można obejść adblockując ten durny komunikat.

  • 5. Data: 2023-12-23 17:24:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 23 grudnia 2023 o 05:06:50 UTC+1 marekm napisał(a):
> [...]
    > Również szczęśliwego. Dobrze że jest chmurka.
    > Google za duży się zrobił i "don't be evil" już nieaktualne niestety.
    Dokad google było darmowe to i rozne chmurki tez były darmowe. Dasz na przykład 20
    ojro za miesięczny dostęp do grup?

  • 6. Data: 2023-12-23 20:37:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 23 December 2023 at 15:33:15 UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    ostatnie 10 linijek się otwieralo

    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu

    > To jeszcze można obejść zaznaczaniem.
    >
    > Zaś brak linijek można obejść adblockując ten durny komunikat.

    Dzięki, ale nie jest już free

    The honor system

    Hi from the AdBlock Team. Thank you for installing AdBlock!

    AdBlock is honor-ware, which means that we trust each other to be nice:

    You pay what you can afford for AdBlock. We let you choose the price.
    We'll send you a thank you note for paying.
    You get a refund - and you can keep AdBlock - if you don't love it.

    AdBlock has full time employees that depend on your contributions and support.

    Please pay as much as you can, since if you change your mind you have 60 days to get
    a refund!

    Select your preferred contribution
    One off

    Block ads and pop-ups
    60 day refund guarantee

    Monthly

    Block ads and pop-ups
    Cancel anytime

    Yearly

    Block ads and pop-ups
    Cancel anytime

  • 7. Data: 2023-12-23 21:01:39
    Od: a a <m...@g...com>

    ostatnie 10 linijek się otwieralo

    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu

    > To jeszcze można obejść zaznaczaniem.
    >
    > Zaś brak linijek można obejść adblockując ten durny komunikat.

    Zainstalowałem adblocka jako rozszerzenie do Firefoxa i wszystko się ładuje bardzo
    wolno, a dodatkowo krzyczał o dostęp do wszystkich danych użytkownika.

    "Masz kontrolę

    Domyślnie będą wyświetlane nienatrętne reklamy spełniające ścisłe kryteria. Takie
    reklamy określamy jako Akceptowalne reklamy. Wolisz zablokować wszystkie reklamy?
    Wyłącz Akceptowalne reklamy w Ustawieniach.

    Nie zablokował tekstu

    "Effective from 22 February 2024, Google Groups will no longer support new Usenet
    content. Posting and subscribing will be disallowed, and new content from Usenet
    peers will not appear. Viewing and searching of historical data will still be
    supported as it is done today.

    Czyli uznaje go za nienatrętną reklamę

  • 8. Data: 2023-12-23 21:07:28
    Od: a a <m...@g...com>

    ostatnie 10 linijek się otwieralo

    działają, ale sie nie da odpisywać, bo nie widać ostatniego wpisu

    > To jeszcze można obejść zaznaczaniem.
    >
    > Zaś brak linijek można obejść adblockując ten durny komunikat.

    Dzięki.
    Zablokowałem ten element 2 x i dopiero teraz zniknął

    Najpierw zniknął tekst, a za 2. razem zniknęła cała belka

    i da się żyć

  • 9. Data: 2023-12-23 23:25:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 23 December 2023 at 21:07:30 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    > Zablokowałem ten element 2 x i dopiero teraz zniknął
    >
    > Najpierw zniknął tekst, a za 2. razem zniknęła cała belka

    Otworzyłem teraz kompa i znów ten tekst jest jak był
    a Adblock jakby przestał działać

    bo najeżdżam kursorem na

    ten durny tekst i znów z menu prawym klawiszem wybieram zablokuj

    Ile razy tak można

    Co za syfilis

  • 10. Data: 2023-12-23 23:50:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 23 December 2023 at 23:25:56 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    > a Adblock jakby przestał działać
    >
    > bo najeżdżam kursorem na
    >
    > ten durny tekst i znów z menu prawym klawiszem wybieram zablokuj

    wywaliłem Adsblocka to bardzo zwalniał ladowanie stron w Firefoxie

    Ale testu Góglarkowego nie ma na tej grupie, a innych jest