  • 1. Data: 2016-02-28 13:58:22
    Temat: Którą lumie kupić?.
    Od: s...@g...com

    Na apple mnie nie stać.
    Android nie na moje nerwy
    Pozostaje WP.
    Pomijając wielkość która w tym momencie ma sens?
    Zastosowanie:
    telefon
    sms
    internet

    Oczekiwania
    bateria i szybkość "klikania"

  • 2. Data: 2016-02-28 15:05:37
    Temat: Re: Którą lumie kupić?.
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 28.02.2016 13:58, s...@g...com wrote:
    > Na apple mnie nie stać.
    > Android nie na moje nerwy
    > Pozostaje WP.
    > Pomijając wielkość która w tym momencie ma sens?
    > Zastosowanie:
    > telefon
    > sms
    > internet
    >
    > Oczekiwania
    > bateria i szybkość "klikania"

    Mogę polecić 640. Używam zamiennie z Motorolą X Play, w zależności,
    na jakiej platformie testuję apki. Jeśli chodzi o reakcję na dotyk,
    Motka nie ma żadnych szans. Na baterię też trudno narzekać. Radzę
    unikać modelu 535, były tam konkretne problemy hardwarowe z dotykiem,
    coś tam połatali, ale nie do końca.

  • 3. Data: 2016-03-02 18:09:47
    Od: guruzkrzaków <p...@h...pl>

    W dniu 2016-02-28 o 13:58, s...@g...com pisze:
    > Na apple mnie nie stać.
    > Android nie na moje nerwy
    > Pozostaje WP.
    > Pomijając wielkość która w tym momencie ma sens?
    > Zastosowanie:
    > telefon
    > sms
    > internet
    >
    > Oczekiwania
    > bateria i szybkość "klikania"

    Generalnie WP się lepiej nadaje na telefon niż android. Nie wiesza się i
    nie trzeba wyjmować baterii żeby zrestartować. Ja mam microsoft lumia
    640 xl. Nie ma z tym kłopotów. Obsługa jest banalna dla kogoś kto siedzi
    w windowsach. Bateria trzyma z tydzień jak włączyć tryb oszczędny.

  • 4. Data: 2016-03-02 19:54:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    guruzkrzaków wrote:

> [...]
    > nie trzeba wyjmować baterii żeby zrestartować. Ja mam microsoft lumia
    > 640 xl. Nie ma z tym kłopotów. Obsługa jest banalna dla kogoś kto siedzi

    powiedz to klientom, którzy uznali, że to gnit i nie chcą kupować :)

    >Bateria trzyma z tydzień jak włączyć tryb oszczędny.

    czyli jak nie używasz? Bo sam ekran żre tyle, że nie ma siły by tydzień
    wytrzymało.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-03-02 20:47:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    guruzkrzaków wrote:

    > Leży se toto i czeka aż ktoś zadzwoni. Wytrzymuje wtedy tydzień. Jak
    > chcesz na necie siedzieć to i 6 godzin nie zdzierży. Ale samsung na
    > androidzie wytrzyma tyle samo albo jeszcze mniej.:)

    dobrze, że mój o tym nie wie :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-03-02 20:49:07