  • 1. Data: 2016-02-28 21:40:02
    Temat: netbook w abonamencie od operatora gsm
    Od: n...@p...pl

    mam pytanie: czy któryś z operatorów gsm
    proponuje jakiś sensowny laptop w niskim
    abonamencie z powiedzmy 10gb co miesiąc?

    niski abonament tzn. 30zł do 50zł brutto

  • 2. Data: 2016-02-28 21:49:37
    Temat: Re: netbook w abonamencie od operatora gsm
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2016-02-28 o 21:40, n...@p...pl pisze:
    > mam pytanie: czy któryś z operatorów gsm
    > proponuje jakiś sensowny laptop w niskim
    > abonamencie z powiedzmy 10gb co miesiąc?
    >
    > niski abonament tzn. 30zł do 50zł brutto

    Najtańszy notebook kosztuje ok 1000zl, więc sama rata za niego
    wyniosłaby min 40zł przez 24 miesiące.

  • 3. Data: 2016-02-29 17:34:02
    Od: n...@p...pl

    W dniu niedziela, 28 lutego 2016 21:49:41 UTC+1 użytkownik Skylla napisał:

    > Najtańszy notebook kosztuje ok 1000zl, więc sama rata za niego
    > wyniosłaby min 40zł przez 24 miesiące.

    ok.czy zatem można liczyć na jakiś laptop w cenie abonamentu powiedzmy 65-90zł?

  • 4. Data: 2016-02-29 17:38:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-29 o 17:34, n...@p...pl pisze:

    > ok.czy zatem można liczyć na jakiś laptop w cenie abonamentu powiedzmy 65-90zł?

    Można liczyć. Zawsze.
    Ale czy nie prościej i szybciej przejrzeć strony operatorów z ofertami ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-02-29 21:01:16
    Od: n...@p...pl

    > Można liczyć. Zawsze.
    > Ale czy nie prościej i szybciej przejrzeć strony operatorów z ofertami ?

    strasznie dużo różnego badziewia na ich stronach, a mi właśnie komputer padł, stąd
    liczyłem że może mi ktoś podpowie gdzie pójść bo piszę teraz z bardzo niewygodnego
    sprzętu który ciężko nazwać komputerem, co utrudnia spokojną analizę tego co na
    stronach operatorów zamieszczono

  • 6. Data: 2016-02-29 21:15:31
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2016-02-29 o 21:01, n...@p...pl pisze:

> [...]
    sprzętu który ciężko nazwać komputerem, co utrudnia spokojną analizę tego co na

    Zamiast się wiązać z operatorem, kup lepiej laptopa np. na raty, albo
    używanego poleasingowca.

  • 7. Data: 2016-03-01 10:28:11
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 21:15:33 UTC+1 użytkownik Skylla napisał:

> [...]
    tego co na stronach operatorów zamieszczono

    > Zamiast się wiązać z operatorem, kup lepiej laptopa np. na raty, albo

    dzięki, chyba tak zrobię.