    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Które autko do 5000zł polecicie??
    Date: Mon, 10 Oct 2011 22:56:39 +0200

    Witam

    Jeśli to pytanie nie na tę grupę, to z góry przepraszam - piszę tu
    po raz pierwszy.

    Przymierzam się do zakupu jakiegoś autka pierwszego (prawko mam od 8
    lat i jeżdżę troszkę głównie Skodą Felicią). Z auta będzie też korzystać
    żona - prawko od 7 lat, ale prawie nie jeździ...
    Nie zależy mi na szpanie, super wyglądzie, szaleństwie, tjuningu
    itp. Chcę mieć samochód, który trochę pojeździ, nie będzie się psuł co
    tydzień lub dwa, ewentualne części będą tanie i będzie ogólnie tani w
    eksploatacji. Ma to być autko do dojazdu do pracy, na zakupy, jakiś
    wypad na weekend itp (7-10 tys. km rocznie).
    Ponieważ auto będę rejestrował na siebie, a nie miałem wcześniej OC
    - nie mam żadnych zniżek - zależy mi także, aby koszty OC były niskie!!
    Stąd odpadają auto z większymi silnikami itp...

    Wstępnie rozglądam się za czymś z LPG, rocznik 1998 lub nowszy, typu:
    Fiat Punto I (1.1, 1.2)
    Opel Corsa B (1.2)
    Skoda Felicia (1.3)

    Które z tych aut polecicie? A może coś lepszego się znajdzie?? Na co w
    których modelach zwrócić należy uwagę? Jakie są słabe punkty, co jest
    mocną stroną tych aut?? będę wdzięczny za uwagi. Co do kosztów -
    wolałbym się zmieśić w 5000zł ze wszystkim, a nawet wydać mniej :), ale
    jeśli będę pewny, że wydając np. 1000zł więcej zaoszczędzę 2000zł na
    naprawach - to jestem gotowy dać do 5000zł za sam samochód.

    Podpowiedzcie coś, proszę... Zdaję sobie sprawę, że kupując auto w
    takiej cenie, nie kupię nówki z salonu. To musi mieć trochę rdzy, musi
    mieć swoje słabe strony - chodzi tylko o to, żeby nie psuł się za
    często, posłużył kilka lat i nie rozleciał się na kawałki po pół roku ;)...

    Polecicie coś konkretnego?? :)

    Konop