  • 1. Data: 2014-12-06 18:23:17
    Temat: Który OP w prepaid?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, polecicie mi jakiegoś opa w prepaidzie? Z krótką info, co daje i
    za ile, jeśli można prosić :)

    Warunek czołowy - cena oczywiście (duh :P). Wydzwaniam średnio
    100-150min, wypisuje około 200smsów i wyssysam do 3 GB neta.

  • 2. Data: 2014-12-06 19:51:30
    Temat: Re: Który OP w prepaid?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Dec 2014 18:23:17 +0100, PlaMa napisał(a):
    > Cześć, polecicie mi jakiegoś opa w prepaidzie? Z krótką info, co daje i
    > za ile, jeśli można prosić :)

    A abo nie moze byc ?

    > Warunek czołowy - cena oczywiście (duh :P). Wydzwaniam średnio
    > 100-150min, wypisuje około 200smsów i wyssysam do 3 GB neta.

    T-mobile frii - wybierasz opcje sms darmo,
    20zl za pakiet 3GB,
    15zl za pakiet 120min do wszystkich.

    Ewentualnie inne kombinacje - internet darmo (50MB dziennie=1.5G/mc),
    i pakiet sms za 10 zl.

    J.

  • 3. Data: 2014-12-06 20:02:43
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-12-06 o 18:23, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Warunek czołowy - cena oczywiście (duh :P). Wydzwaniam średnio
    > 100-150min, wypisuje około 200smsów i wyssysam do 3 GB neta.

    No to Virgin - za 19zł 100min 2Gb i sms no-limit.

  • 4. Data: 2014-12-06 21:33:32
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2014-12-06 18:23, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Warunek czołowy - cena oczywiście (duh :P). Wydzwaniam średnio
    > 100-150min, wypisuje około 200smsów i wyssysam do 3 GB neta.

    Mobile Vikings
    19pln 2 GB. 2k sms, ~65min, konto ważne rok

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2014-12-07 07:24:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 06 Dec 2014 20:02:43 +0100, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >No to Virgin - za 19zł 100min 2Gb i sms no-limit.

    W ramach promocji mikołajkowej ten pakiet można dostać za 1zł
    https://virginmobile.pl/promocja

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-12-07 10:47:31
    Temat: Re: [OT] Który OP w prepaid?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > A abo nie moze byc ?

    Żartujesz sobie? Przecież prepaidziarz zmienia operatora średnio cztery razy
    do roku, zatem nie może być związany umową terminową niczym współczesny
    niewolnik. Nieprawdaż, towarzyszu Trybunie Ludu?

    JoteR

  • 7. Data: 2014-12-07 11:18:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.12.2014 10:47, JoteR pisze:

    > Żartujesz sobie? Przecież prepaidziarz zmienia operatora średnio cztery
    > razy do roku, zatem nie może być związany umową terminową niczym
    > współczesny niewolnik. Nieprawdaż, towarzyszu Trybunie Ludu?

    Teraz jest taki problem, że virginy, vikingi, rmb, itp, mają tak
    skonstruowane oferty "prepaid", że i tak czy siak płaci się "abonament"
    w postaci odnawialnego pakietu. Tyle że cyrografu niema
    ToMasz

  • 8. Data: 2014-12-07 11:19:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Dec 2014 10:47:31 +0100, JoteR napisał(a):

    > Żartujesz sobie? Przecież prepaidziarz zmienia operatora średnio cztery razy
    > do roku, zatem nie może być związany umową terminową niczym współczesny
    > niewolnik. Nieprawdaż, towarzyszu Trybunie Ludu?

    A kto powiedzial ze abo to umowa terminowa ?

    No dobra, t-mobile tak mowi :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-12-07 11:20:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 07:24:52 +0100, dizel napisał(a):

    > W ramach promocji mikołajkowej ten pakiet można dostać za 1zł
    > https://virginmobile.pl/promocja

    Ale to raz, potem trzeba placic pelna cene :)

    J.

  • 10. Data: 2014-12-07 11:57:19
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > A kto powiedzial ze abo to umowa terminowa ?

    Cenniki?
    Bo w umowach bezterminowych zazwyczaj jest drożej, niż w terminowych, a
    wątkopodawca wyraźnie zaznaczył: "Warunek czołowy - cena oczywiście "

    JoteR