  • 1. Data: 2017-07-13 17:17:32
    Temat: Który dystrybutor "cynuje" końcówki?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Spotkaliście się z częścią deklarowaną przez sprzedawcę jako nowa
    ale z widocznym pocynowanymi końcówkami?

    Przykład:

    http://www.sklep.monster.pl/Img.ashx?Id=49375

    Gdy zapytałem sklep czy ta część aby na pewno nowa był foch, że jak w
    ogóle mam takie wątpliwości.. Część to taka retro orzetwornica,
    raczej już nie produkowana więc albo to jakiś leżak albo z demontażu.
    Dla mnie nie problem, że z demontażu byle była sprawna. Gdy
    zwróciłem uwagę, że element ewidentnie lutowany to przyszła
    odpowiedź, że standardowo cynuja części dla (cytuję) mojej wygody
    lutowania :-)

    P.S. ta część kupiona u nich oczywiście była niesprawna ;(

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-07-13 20:35:49
    Temat: Re: Który dystrybutor "cynuje" końcówki?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 13.07.2017 o 17:17, Marek pisze:
> [...]
    > części dla (cytuję) mojej wygody lutowania :-)
    >
    > P.S. ta część kupiona u nich oczywiście była niesprawna ;(

    Niektóre układy mają faktycznie wyprowadzenia FABRYCZNIE częściowo
    pokryte "jakimś" lutowiem, ale to na obrazku to ściema, bezczelny wylut.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2017-07-13 22:26:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Jul 2017 20:35:49 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:
    > Niektóre układy mają faktycznie wyprowadzenia FABRYCZNIE częściowo
    > pokryte "jakimś" lutowiem, ale to na obrazku to ściema, bezczelny
    wylut.

    zastanawia mnie długość końcówek, są długie. Z reguły wylut powinien
    mieć przyciete końcówki....
    Za drugim podejściem kupiłem ten układ w north.pl. Byl też pokryty
    lutowiem ale końcówki były ostre (ścięte) jak w nowym. Na szczęście
    ten był sprawny.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-07-13 23:19:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ceny w north maja takie jakby kupowali w makro urzadzenia i rozbierai na czesci. A
    czesci sprzedawali z zyskiem 200%.

  • 5. Data: 2017-07-13 23:20:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszyscy cynuja tylko zaden lutownica.

  • 6. Data: 2017-07-14 00:38:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Jul 2017 22:26:15 +0200, Marek napisał(a):
> [...]

    Tez mi sie wydaje, ze widzialem elementy cynowane grubo ... ale nie az
    tak.

    > zastanawia mnie długość końcówek, są długie. Z reguły wylut powinien
    > mieć przyciete końcówki....

    No a takie dlugie to powinny byc wlutowane na koncach - po co je
    cynowac tak wysoko ?

    Sklep sie przyznal, ze oni cynuja ?
    To pewnie jednak z wylutu.

    J.

  • 7. Data: 2017-07-14 10:20:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Jul 2017 00:38:34 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sklep sie przyznal, ze oni cynuja ?

    Nie, zignorował mnie po 3 wymianie argumentów.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-07-14 12:32:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Nie, zignorował mnie po 3 wymianie argumentów.

    Ale
    " Gdy
    zwróciłem uwagę, że element ewidentnie lutowany to przyszła
    odpowiedź, że standardowo cynuja części dla (cytuję) mojej wygody
    lutowania :-)"

    Co mi wyglada na przyznanie, chyba, ze to jakies nieporozumienie :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-07-16 06:16:51
    Temat: Re: =3f
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jakub Rakus <s...@o...pl> wrote:

    > Niektóre układy mają faktycznie wyprowadzenia FABRYCZNIE częściowo
    > pokryte "jakimś" lutowiem, ale to na obrazku to ściema, bezczelny wylut.

    Czemu tak sądzisz?

  • 10. Data: 2017-07-16 11:37:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Jul 2017 04:16:51 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Czemu tak sądzisz?

    Ile masz teraz dioptri?

    --