  • 1. Data: 2011-04-13 05:08:28
    Temat: Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Czy ktorys daje? Tzn w pleju dostaje, ale jest natowany i nie ma do
    niego dostepu "z zewnatrz".

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-04-13 06:09:48
    Temat: Re: Ktory prepaid internetowy daje publiczny ip
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    W dniu 2011-04-13 07:08, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Czy ktorys daje? Tzn w pleju dostaje, ale jest natowany i nie ma do
    > niego dostepu "z zewnatrz".

    Niestety żaden.

    --
    www.bez-kabli.pl

  • 3. Data: 2011-04-13 13:32:40
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Patryk
    z dnia: 2011-04-13 08:09:

    > Niestety żaden.
    Niestety? Wyobrażam sobie kwoty za "pchane" pakiety w publiczne IP
    komórek :]

    Wtedy wątek o rachunku na 8kPLN byłby jednym z mniejszych ;)

    Paweł

  • 4. Data: 2011-04-13 13:55:45
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    W dniu 2011-04-13 15:32, Paweł Gąska pisze:

    > Niestety? Wyobrażam sobie kwoty za "pchane" pakiety w publiczne IP
    > komórek :]
    >
    > Wtedy wątek o rachunku na 8kPLN byłby jednym z mniejszych ;)

    Skądinąd masz rację - ale opcja "unrestricted APN", jak to ładnie nazywa
    się za granicą :) w dedykowanej taryfie data zawsze powinna być dostępna
    (nawet płatna, choć wg mnie taka opłata w sytuacji, gdy op daje tak czy
    siak zewnętrzne IP wygląda jak np. opłata za CLIP w tepsie).

    --
    www.bez-kabli.pl

  • 5. Data: 2011-04-14 07:18:24
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

> [...]
    > komórek :]
    >
    > Wtedy wątek o rachunku na 8kPLN byłby jednym z mniejszych ;)

    Coz, to zalezy czy korzysta sie z glowa czy bez glowy.

    KAZDY system informuje przed pobraniem aktualizacji - pyta sie czy aby
    na pewno bla bla bla.

    Mnie akurat publiczny ipek potrzebny jest do awaryjnego dostepu via ssh,
    wiec zaden transfer.

  • 6. Data: 2011-04-14 08:01:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-13 08:09, Patryk wrote:

    > Niestety żaden.

    Prepaid - nie wiem. Swego czasu (2008/2009) korzystałem z Orange
    (dedykowana karta SIM do modemu). Mozna było sobie zamówic publiczny
    dynamiczny IP.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 7. Data: 2011-04-14 08:05:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 10:01:43 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Prepaid - nie wiem. Swego czasu (2008/2009) korzystałem z Orange
    > (dedykowana karta SIM do modemu). Mozna było sobie zamówic publiczny
    > dynamiczny IP.

    a nie statyczny?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 8. Data: 2011-04-14 08:14:33
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-14 10:05, Waldek Godel wrote:

    > a nie statyczny?

    Z tego co pamiętam ja miałem dynamiczny, korzystałem z dyndns dla
    własnych potrzeb. To było kiedyś, teraz mogło się coś zmienić w
    ofertach, tak czy owak dotyczyło to usługi abonamentowej, nie pre-paid.

  • 9. Data: 2011-04-14 08:15:36
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 14 Kwi, 09:18, Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > Miko aj Jopczy ski, Tychy Online
    >
    > tel:              32 7 400 000        32 7 400 000| mikolaj (at) tychy-online.pl |

    Nie wiem czy Ci się przyda taki patent ale jak miałem podobny problem
    i obchodziłem go za pomocą tunelu ssh z tym, że musisz się z kimś
    dogadać kto ma jakiś pulbliczny adres po kabelku (statyczny lub
    dynamiczny z dyndns lub coś podobnego). Wtedy z tego hosta ssh -R
    port_tam:localhost:port_u_ciebie u...@m...z.pulpicznym.ip -N lub z
    windy za pomocą putty (to już sobie poszukasz w sieci) i powinno to
    działać jako awaryjna alternatywa...

  • 10. Data: 2011-04-14 08:36:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com>

    > Coz, to zalezy czy korzysta sie z glowa czy bez glowy.
    >
    > KAZDY system informuje przed pobraniem aktualizacji - pyta sie czy aby na
    > pewno bla bla bla.

    Zupełnie nie na temat. Do tego o czym piszesz w ogóle nie potrzeba
    publicznego adresu. I może to robić np witryna odświeżająca swoją zawartość
    co sekundę.

    Z publicznym adresem a właściwie routingiem w kierunku terminala o tyle
    inaczej jest, że jakieś pakiety można skutecznie pchać niezależnie od woli
    terminala.

    > Mnie akurat publiczny ipek potrzebny jest do awaryjnego dostepu via ssh,
    > wiec zaden transfer.

    Najtańszy abo i pub adres w Plusie