  • 1. Data: 2010-03-08 11:40:25
    Temat: Ktos ma Blackberry w Plusie i uzywa mobilne GG?
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    Ktos ma Blackberry w Plusie i uzywa mobilne GG jesli tak to jak
    ustawione ma APN itp? Posiadam 8900 ale za cholere nie moge odpalic GG
    Plus. Nonstop wywala mi sie przy o 8% ladowania aplikacji GG z
    komunikatem "gadu-gadu wymaga polczenia wap. upewnij sie ze nie jest
    aktywny profil internet". Wap mi dziala na pewno, w koncu ze strony
    wapowej pobralem aplikacje gg...

    Pomocy.

  • 2. Data: 2010-03-08 13:37:21
    Temat: Re: Ktos ma Blackberry w Plusie i uzywa mobilne GG?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 12:40:25 +0100, Kasder napisał(a):

> [...]
    > komunikatem "gadu-gadu wymaga polczenia wap. upewnij sie ze nie jest
    > aktywny profil internet". Wap mi dziala na pewno, w koncu ze strony

    blackberry używa APN blackberry.net a nie wap - pewnie dlatego.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-03-08 19:05:06
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Po kiego grzyba walczysz z GG?
    Zainstaluj Instango
    http://www.blackberryforum.pl/showthread.php/1334-In
    stango
    i będziesz miał problem z głowy. Do tego jeśli korzystasz z BIS/BES to
    jeszcze będziesz miał połączenia w ryczałcie.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2010-03-09 09:27:58
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 20:05:06 +0100, Flo napisał(a):

> [...]
    > i będziesz miał problem z głowy. Do tego jeśli korzystasz z BIS/BES to
    > jeszcze będziesz miał połączenia w ryczałcie.

    Właśnie próbowałem tego cuda użyć i pupa...
    Próba rejestracji nowego użytkownika się nie udała - ani jako BIS, ani jako
    TCP/IP, ani jako Wi-Fi.

    BB 8520
    --
    Franc

  • 5. Data: 2010-03-09 11:30:17
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

    "Flo" <f...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > i będziesz miał problem z głowy. Do tego jeśli korzystasz z BIS/BES to
    > jeszcze będziesz miał połączenia w ryczałcie.

    Wlasnie nie korzystam z BIS/BES w simplusie nie pozwalaja na to wychodzi, bo
    to niby tylko dla klientow biznesowych. Probowalem w salonie plusa to
    zalozyc ale nie pozwolili mi :/

    Ten Instango dziala przez wap? Po prostu chce skorzystac z tego ryczaltu cos
    kolo 10zl na miesiac za darmowe rozmawianie i transmisje danych przez GG. Da
    sie w tym ?

  • 6. Data: 2010-03-10 08:44:08
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 12:30:17 +0100, Petrid napisał(a):

    > Wlasnie nie korzystam z BIS/BES w simplusie nie pozwalaja na to wychodzi, bo
    > to niby tylko dla klientow biznesowych. Probowalem w salonie plusa to
    > zalozyc ale nie pozwolili mi :/
    Proponuję poczytać wspomniane wyżej forum o BB.
    Kojarzę, że była dyskusja o tym, czy można BIS uruchomić dla klienta
    indywidualnego. Wyszło, że można. Poczytaj, bo nie chcę Cię wprowdzać w
    błąd.

  • 7. Data: 2010-03-10 08:47:48
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 10:27:58 +0100, Franc napisał(a):

    > Właśnie próbowałem tego cuda użyć i pupa...
    > Próba rejestracji nowego użytkownika się nie udała - ani jako BIS, ani jako
    > TCP/IP, ani jako Wi-Fi.
    > BB 8520

    Odpowiem sam sobie - aby pełna informacja poszła.
    Udało się i działa po BIS.
    Elegancko zaciągnął kontakty z GG.
    Dla potomnych - instango jest tylko readerem, nie pozwala na większą edycję
    konta. Jeżeli chce się usuwać, dodawać kontakty to tylko poprzez GG na
    komputerze.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2010-03-10 17:34:00
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Franc pisze:

> [...]
    > Kojarzę, że była dyskusja o tym, czy można BIS uruchomić dla klienta
    > indywidualnego. Wyszło, że można. Poczytaj, bo nie chcę Cię wprowdzać w

    Oczywiście, że można.
    Info z punktów Plusa, że to tylko dla biznesu wynika z niedouczenia.
    Dokładnie to samo dotyczy Orange. Tam też różnej maści "spece" od usługi
    BB są w szoku na dźwięk samej nazwy usługi i zazwyczaj wprowadzają
    klientów w błąd.

    Jedynym warunkiem aktywowania usługi jest korzystanie z usług post-paid.

  • 9. Data: 2010-03-10 17:36:49
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Franc pisze:

> [...]
    > konta. Jeżeli chce się usuwać, dodawać kontakty to tylko poprzez GG na

    Swego czasu używałem PalringoBlackberry4_3 ale doszedłem do wniosku, że
    czasami trzeba odpocząć od GG. ;)
    Zawsze pozostaje BBM dla znajomych albo standardowe sms'y/maile.