  • 1. Data: 2016-11-02 11:14:20
    Temat: Ktoś ma takiego leda ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6586342281

    I może powiedzieć, czy toto ma pamięć ustawień po odłączeniu zasilania ?
    Bo sprzedawca nie wie i "nie może sprawdzić" (kuśwa, co za dziadostwo).

    Potrzebuję kilka sztuk, i kupowanie jednej do sprawdzenia nie bardzo mi
    się podoba. Może wiecie ?

  • 2. Data: 2016-11-02 12:02:51
    Temat: Re: Ktoś ma takiego leda ?
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2016-11-02 o 11:14, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuję kilka sztuk, i kupowanie jednej do sprawdzenia nie bardzo mi się

    Dokładnie takiego samego nie, ale mam dwa sterowniki led z takimi pilotami,
    jeden pamieta, drugi nie. Były kupowane w odstępie kilku miesiecy, na oko
    wyglądają identycznie, piloty można używać zamiennie, oba działaja na obu
    sterowniakch). Ten co zapomina robi to dopiero po kilku godzinach (odcinam
    zasilanie, diody chwilę jeszcze świecą z kondensatorów w zasilaczu, gasną, jeśli
    właczy się zasilanie do kilku h to pamięta ustawienia, po 8h startuje w trybie
    demo, czyli mruganie itp.). Ten drugi pamięta nawet po miesiącu bez zasilania.

    pozdrawiam Krzysiek

  • 3. Data: 2016-11-02 12:08:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > to pamięta ustawienia, po 8h startuje w trybie demo, czyli mruganie
    > itp.). Ten drugi pamięta nawet po miesiącu bez zasilania.

    taaa...czyli nie wiadomo :)
    Ok, znalazłem aukcję z takimi, co to podobno pamiętają :

    http://allegro.pl/zarowka-led-rgb-gu10-mr16-e27-14-p
    amiec-bez-pilota-i5971432915.html#thumb/1

    za to mają jakiś gruby kołnierz (4.1 mm ?).
    No nic, szukam dalej...

  • 4. Data: 2016-11-02 12:16:11
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 02/11/2016 11:08, sundayman wrote:

    > taaa...czyli nie wiadomo :)
    > Ok, znalazłem aukcję z takimi, co to podobno pamiętają :
    >
    > http://allegro.pl/zarowka-led-rgb-gu10-mr16-e27-14-p
    amiec-bez-pilota-i5971432915.html#thumb/1

    widocznie 4zl kosztuje wlutowanie dodatkowego eeproma :-)

    c.

  • 5. Data: 2016-11-02 16:53:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Nov 2016 11:16:11 +0000, Cezar <c...@B...pl.invalid>
    wrote:
    > widocznie 4zl kosztuje wlutowanie dodatkowego eeproma :-)

    4zl x 20 milionow szt daje 80 milniomow pln Tyle producent by stracił
    gdyy wpadł na taki głupi pomysł jak dokładanie 4 zł. do kosztów
    produktu.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-11-02 17:03:47
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 02/11/2016 15:53, Marek wrote:

    > 4zl x 20 milionow szt daje 80 milniomow pln Tyle producent by stracił
    > gdyy wpadł na taki głupi pomysł jak dokładanie 4 zł. do kosztów produktu.

    mogli uzyc uC z wbudowanym eepromem :-)
    koszt pewnie ten sam...

    c.

  • 7. Data: 2016-11-03 22:47:15
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > 4zl x 20 milionow szt daje 80 milniomow pln Tyle producent by stracił gdyy
    > wpadł na taki głupi pomysł jak dokładanie 4 zł. do kosztów produktu.

    Przecież mógłby cenę podbić o tę różnicę?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 8. Data: 2016-11-03 22:55:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-11-03 o 22:47, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > Przecież mógłby cenę podbić o tę różnicę?

    Ale Chińczyk obok miałby tańsze o te 4 zł. Ten bajer za 4 zł za mało
    atrakcyjny.

    Robert

  • 9. Data: 2016-11-04 09:36:25
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale Chińczyk obok miałby tańsze o te 4 zł. Ten bajer za 4 zł za mało
    > atrakcyjny.

    To zamówiłby u jeszcze bardziej chińsko chińskiego Chińczyka i różnica
    zmalała by do zyla, a może nawet 50 groszy. A nad tym już można by było
    pomyśleć. Inna sprawa, że jakość tego może być chińsko chińska...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 10. Data: 2016-11-04 11:10:56
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2016-11-04 o 09:36, HF5BS pisze:

> [...]
    > zmalała by do zyla, a może nawet 50 groszy. A nad tym już można by było
    > pomyśleć. Inna sprawa, że jakość tego może być chińsko chińska...

    Weźcie pod uwagę że to jest produkt skierowany do odbiorcy masowego dla
    którego taka funkcjonalność jak zapamiętanie poprzedniego stanu nie ma
    specjalnego znaczenia, pewnie 90 % nie wpadła by na to że mogła by w
    ogóle być. więc ten zainwestowany milion w dodanie funkcjonalności nie
    przełożył by się na zwiększenie sprzedaży. Co innego produkt dla
    profesjonalisty dla którego taka funkcjonalność będzie decydująca o kupnie