  • 31. Data: 2011-11-17 10:39:50
    Temat: Re: Ktos wie o co tu chodzi?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > No nie, z festynow to mialem KHI w zieleni tytusowej, Jawe z lisim ogonem i
    > flaga USA.

    A zolta Honda to nie festyn??

    > Ale zeby rower???

    No wlasnie kurwa... Jak paliwo bylo po 1.30 to czlowiek rowerem
    jezdzil...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2011-11-17 10:51:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-16 22:35:43 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Chlopaki dobrze sie bawia i maja fantazje. Przeszkadza to komus ?

    Nikomu nie przeszkadza, ale zdanie o czyjejś zabawie chyba można głośno
    wyrazić, czy to już zbyt niepoprawne politycznie?

    de Fresz

  • 33. Data: 2011-11-17 12:09:36
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-17 11:39, AZ pisze:
    > No wlasnie kurwa... Jak paliwo bylo po 1.30 to czlowiek rowerem
    > jezdzil...

    No niekoniecznie ;)

    Pzdr
    PS: szybko i niezle sie te cacka wkrecaja, az dziwne.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 34. Data: 2011-11-17 12:26:49
    Od: <MW>

    Użytkownik "jarry" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > no wiadomo, że długie oparcie (podobnie jak w naszym kręgu kulturowym -
    > szersza od fabrycznej tylna opona) przedłuża kutasa o 3 cm... ;-)

    Co w wypadku żółtków może stanowić przyrost nawet do 50%
    --
    MW

  • 35. Data: 2011-11-18 10:03:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    MW <MW> napisała rzekomo news:4ec4fd32$0$2190$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "jarry" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Co w wypadku żółtków może stanowić przyrost nawet do 50%

    Chcesz o tym porozmawiac?

    --
    Jasio
    etz vfr