  • 1. Data: 2011-02-06 12:58:37
    Temat: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    Za onetem
    "Robert Kubica i Jakub Gerber wypadli z trasy pierwszego odcinka
    specjalnego rozgrywanego we Włoszech rajdu Ronde di Andora - podaje
    portal f1.pl.

    Skoda Fabia S2000 Roberta Kubicy uderzyła lewą stroną w barierę, a
    samochód po stronie kierowcy uległ zmiażdżeniu. Odcinek został przerwany.

    - Robert miał wypadek na pierwszym odcinku specjalnym. Jego samochód
    uderzył lewym bokiem w barierę. Nasz kierowca został natychmiast
    przetransportowany do szpitala śmigłowcem z podejrzeniem złamań. Na
    razie tyle wiadomo, wszystko inne to spekulacje - powiedział dla Onet.pl
    ekspert F1, Mikołaj Sokół.

    Po wypadku Polaka drugi OS został odwołany, a dwa kończące rajd skrócone
    o 4 km. Kierowcy mieli początkowo cztery razy przejechać odcinek Val
    Merula o długości 13,35 km.

    Wg. doniesień ma złamaną nogę i rękę....

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 2. Data: 2011-02-06 12:59:21
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    W dniu 2011-02-06 12:58, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    Sezon z głowy, i oby nie sprawdziło się najgorsze :(

  • 3. Data: 2011-02-06 13:05:08
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 12:59, PawelC pisze:
    > W dniu 2011-02-06 12:58, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > Sezon z głowy, i oby nie sprawdziło się najgorsze :(
    Jeździł w rajdach Renówkami i było OK - a teraz S(z)koda gadać... :(

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 4. Data: 2011-02-06 13:07:13
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeździł w rajdach Renówkami i było OK - a teraz S(z)koda gadać... :(

    I właśnie powitaliśmy w tym wątku pierwszy komentarz z onet.pl

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-02-06 13:20:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Feb 2011 13:05:08 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
    >Jeździł w rajdach Renówkami i było OK - a teraz S(z)koda gadać... :(

    Nie umie jezdzic AWD :-P

    Ale ze tez mu pozwolili ? I to teraz, kiedy maja taki piekny nowy
    bolid z oponkami Pirelli :-)

    Zyczmy mu jak najlepiej, mlody jest, jesli nic skomplikowanego to w
    pare tygodni sie zrosnie - moze tylko Bahrain przepadnie ...

    J.

  • 6. Data: 2011-02-06 13:20:30
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> napisał(a)
    > Za onetem
    >[...]

    O 14. konferencja prasowa. Oby nie sprawdziły się wstępne doniesienia,
    bo to może być koniec jego kariery.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2011-02-06 13:38:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale ze tez mu pozwolili ? I to teraz, kiedy maja taki piekny nowy
    > bolid z oponkami Pirelli :-)

    No właśnie.
    Te zakazy w kontrakcie jednak mają sens.
    Inna sprawa, że stajnia nie była w sytuacji w której może czegokolwiek
    Kubicy zabronić, modlili się żeby nie odszedł.

    > Zyczmy mu jak najlepiej, mlody jest, jesli nic skomplikowanego to w
    > pare tygodni sie zrosnie - moze tylko Bahrain przepadnie ...

    Czytałem że jest rozważana amputacja dłoni.
    To może być koniec kariery.

  • 8. Data: 2011-02-06 13:40:32
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    > Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> napisał(a)
    >
    > O 14. konferencja prasowa. Oby nie sprawdziły się wstępne doniesienia,
    > bo to może być koniec jego kariery.

    szkoda goscia - zaraz mi sie Bubel kojarzy i drzewo w polowie sierry...
    tylko ze tu chociaz na czas byla pomoc... mial pecha z ta bariera...

  • 9. Data: 2011-02-06 13:42:53
    Od: marjan <k...@g...com>

    Z włoskiej strony www.ivg.it udało mi się ściągnąć zdjęcia i wrzuciłem
    na moje konto (bo serwery tamten strony są przeciążone):

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/kubica/

    Miejmy nadzieję, że nie będzie aż tak tragicznie jak trąbią media...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 10. Data: 2011-02-06 14:21:30
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 13:07, kml pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:iim2lm$qkn$3@inews.gazeta.pl...
    >
    > I właśnie powitaliśmy w tym wątku pierwszy komentarz z onet.pl

    Tylko Robert ma w garażu własnego prywatnego Peugeota 207 S2000 - a
    tutaj wystartował zupełnie odmienną Skodą...

    --
    Wojciech Smagowicz