  • 1. Data: 2017-02-11 11:17:51
    Temat: Kupię Opla Signum 1,8 z 2008 roku od pierwszego właściciela.
    Od: Hybki <k...@g...com>

    Wszyscy mi mówią że prędzej trafię w totka bo armia pośredników
    z tego żyje, ale spróbuje.
    mc_artur(at)op.pl

  • 2. Data: 2017-02-11 12:04:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2017 11:17:51 +0100, Hybki napisał(a):

    > Wszyscy mi mówią że prędzej trafię w totka bo armia pośredników
    > z tego żyje, ale spróbuje.
    > mc_artur(at)op.pl

    A nie powiedzieli ci "wszyscy", że to nie jest serwis ogłoszeniowy i szanse
    masz tu raczej marne?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2017-02-11 13:57:02
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2017-02-11 o 12:04, Maciek pisze:

    > A nie powiedzieli ci "wszyscy", że to nie jest serwis ogłoszeniowy i szanse
    > masz tu raczej marne?

    Masz namiary na serwis ogłoszeniowy dla kupujących to zapodaj.
    Ja trafiam tylko na oferty sprzedaży i to w 98% zgłaszanych przez
    pośredników.
    Pozdrawiam i sorry za anons przeszkadzający Ci w trolowych dyskusjach
    Hybki

  • 4. Data: 2017-02-11 15:27:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2017 13:57:02 +0100, Hybki napisał(a):

    > Pozdrawiam i sorry za anons przeszkadzający Ci w trolowych dyskusjach

    Co za czasy. Życzliwie podpowiesz gościowi, że traci czas, a on ci walnie
    zjebkę.
    Serwis ogłoszeniowy: np. olx.pl albo allego.pl. Zdecydowanie są dla
    kupujących.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2017-02-11 15:43:19
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2017-02-11 o 15:27, Maciek pisze:

    > Co za czasy. Życzliwie podpowiesz gościowi, że traci czas, a on ci walnie
    > zjebkę.
    > Serwis ogłoszeniowy: np. olx.pl albo allego.pl. Zdecydowanie są dla
    > kupujących.

    Świat schodzi na psy, pozdrowisz i przeprosisz to będzie udawał jeszcze
    obrażonego.
    Widziałeś na allegro anonsy o chęci zakupu?

  • 6. Data: 2017-02-11 16:52:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2017 15:43:19 +0100, Hybki napisał(a):
    (..)

    Ja nie jestem obrażony.

    > Widziałeś na allegro anonsy o chęci zakupu?

    Nie. Miałoby to niewielki sens.

    BTW parę samochodów kupowałem przez Allegro i zawsze było to od
    właściciela, nie od pośrednika.

    Ogłoszenie o chęci zakupu możesz dać na gumtree, ale tam ruch jest słaby.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2017-02-11 16:57:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hybki k...@g...com ...

    > Świat schodzi na psy, pozdrowisz i przeprosisz to będzie udawał
    > jeszcze obrażonego.
    > Widziałeś na allegro anonsy o chęci zakupu?

    Swait schodzi na psy - gośc przypierdzieli ci z trolla i twierdzi ze to
    było szczere pozdrowienie.
    Ad meritum - ty chcesz kupić czy sprzedac?
    Bo jak kupić to olx czy allegro beda ok.
    A jak liczysz na to, ze ktos zobaczy twoje ogłoszenie i wtedy wpadnie na
    pomysł ze rzeczywiscie ma taki i mogłby sprzedac to... nie wiem co
    powiedziec...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 8. Data: 2017-02-11 18:16:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-11 o 15:43, Hybki pisze:

    > Świat schodzi na psy, pozdrowisz i przeprosisz to będzie udawał jeszcze
    > obrażonego.
    > Widziałeś na allegro anonsy o chęci zakupu?

    A widziałeś żeby ktoś kto ma od nowości samochód w bdb stanie szukał
    ofert że ktoś taki wóz kupi? On nawet oferty sprzedaży nie wystawi bo
    takie wozy sprzedają się w najbliższym otoczeniu znajomych/rodziny drogą
    pantoflową.

    Druga sprawa szukaj signuma z Z20NET.

    Lewis

  • 9. Data: 2017-02-11 19:09:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-02-2017 o 18:16, Lewis pisze:

> [...]
    > ofert że ktoś taki wóz kupi? On nawet oferty sprzedaży nie wystawi bo
    > takie wozy sprzedają się w najbliższym otoczeniu znajomych/rodziny drogą

    Czasem tak, czasem nie.
    W moim najbliższym otoczeniu nie ma chętnych na płacenie za 4x4, więc
    Dustera też będę musiał za kilka miesięcy wystawić gdzieś w sieci.
    Spełnia powyższe warunki.

  • 10. Data: 2017-02-11 21:46:44
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2017-02-11 o 18:16, Lewis pisze:

> [...]
    > ofert że ktoś taki wóz kupi? On nawet oferty sprzedaży nie wystawi bo
    > takie wozy sprzedają się w najbliższym otoczeniu znajomych/rodziny drogą

    Turbo szukałbym jeszcze kilka lat temu,
    Teraz poziom adrenaliny zapewnia mi jazda motorem 1250.
    Jak ściągam kask zakładam kapelusz ;-)
    Prosta benzyna 140 KM + dobre wyposażenie = wygoda kierowcy
    a i pasażerów z tyłu.