  • 1. Data: 2017-02-10 23:50:26
    Temat: Urwana antena
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Urwałem antene, razem z mocowaniem.
    Czy jeżeli w zamian zamontuje antene wewnetrzna )taka przyklejana na szybe)
    to strace duzo "z zasiegu" radia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 2. Data: 2017-02-11 23:27:18
    Temat: Re: Urwana antena
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Urwałem antene, razem z mocowaniem.
    > Czy jeżeli w zamian zamontuje antene wewnetrzna )taka przyklejana
    > na szybe) to strace duzo "z zasiegu" radia?

    Zależy jak dobre radio.

    Imho stracisz niewiele. Można też wypiąć koncentryk od anteny
    i dać z 70cm drutu 2.5mm2 pod deskę.

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 3. Data: 2017-02-11 23:31:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-02-10 23:50, Budzik wrote:

    > Urwałem antene, razem z mocowaniem.
    > Czy jeżeli w zamian zamontuje antene wewnetrzna )taka przyklejana na szybe)
    > to strace duzo "z zasiegu" radia?

    Co do zasady tak. Natomiast jesli jezdzisz glownie po miescie
    gdzie w niedalekiej odleglosci znajduje sie centrum nadawcze
    to nawet tego nie zauwazysz.

    Ale jesli lubisz sluchac radia w trasie to bol bedzie wiekszy.

    --

    memento lorem ipsum