  • 1. Data: 2013-02-12 18:49:11
    Temat: Kupię pomoc drogową :)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://podatki.wp.pl/kat,70482,title,Luksusowa-pomoc
    -drogowa-bez-akcyzy,wid,15326730,wiadomosc.html
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2013-02-12 19:20:33
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-12 18:49, glang pisze:
    > http://podatki.wp.pl/kat,70482,title,Luksusowa-pomoc
    -drogowa-bez-akcyzy,wid,15326730,wiadomosc.html

    > pzdr
    > GL

    Ostatnio dwóch zaprzyjaźnionych biznesmenów dopisało do wpisu
    do ewidencji usługi "wypożyczania auta" i wzajemnie sobie
    wypożyczyli. Podobno cały VAT odpisali i całość amortyzują,
    a nie tylko 20kEuro. Podobno nikt się ich nie czepia.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-02-12 19:47:21
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > Podobno nikt się ich
    > nie czepia.

    Do czasu... :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-02-12 21:20:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Tuesday, February 12, 2013, 7:20:33 PM, you wrote:

> [...]
    > wypożyczyli. Podobno cały VAT odpisali i całość amortyzują,
    > a nie tylko 20kEuro. Podobno nikt się ich nie czepia.

    Do czasu. W końcu ktoś się zorientuje, że była to czynność z założenia
    służąca pomniejszeniu podatków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-02-12 21:22:07
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > wypożyczyli. Podobno cały VAT odpisali i całość amortyzują,
    > a nie tylko 20kEuro. Podobno nikt się ich nie czepia.

    a pochwal sie biznesmenie jakie ty walki robisz.

  • 6. Data: 2013-02-12 21:57:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-12 21:22, h.w.d.p. pisze:

    > a pochwal sie biznesmenie jakie ty walki robisz.

    Handluje hurtowo kokainą. Tak tona tygodniowo.
    A ty?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2013-02-12 22:05:19
    Od: <7...@2...220519.invalid> (Tom N)

    megrims w

    > Handluje hurtowo kokainą. Tak tona tygodniowo.
    > A ty?

    Zgaduję, że ma co najmniej trzech takich hurtowników jak Ty na wyposażeniu
    ;-)

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2013-02-12 22:06:39
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Zgaduję, że ma co najmniej trzech takich hurtowników jak Ty na wyposażeniu
    > ;-)

    he he he

  • 9. Data: 2013-02-12 22:48:37
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.02.2013 megrims <m...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > wypożyczyli. Podobno cały VAT odpisali i całość amortyzują,
    > a nie tylko 20kEuro. Podobno nikt się ich nie czepia.

    To jest wyższa forma ogólnego zidiocenia. Prawo tworzy się
    na wzór kibla, żeby z wierzchu wyglądało czysto, ale jak
    najwięcej dało się spłukać, na drzwiach wielki napis czego nie
    wolno wrzucać, potem wystarczy zatrudnić armię urzędników, żeby
    rozwijali i sprawdzali każdy papierek.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2013-02-12 23:21:10
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-02-12 19:47, t? pisze:

    > Do czasu... :)

    To mi przypomniało, jak kiedyś na przejście graniczne podjechała
    wypasiona fura z kratką i była wielka awantura, że cofnęli go na pas dla
    ciężarówek (coś koło doby czekania). :)

    Pozdrawiam,
    Jarek