  • 1. Data: 2013-02-12 18:08:46
    Temat: pytanie o termostat EGR
    Od: Filip <b...@m...pl>

    Witam wszystkich!

    Co się pytam, to różne opinie. Dlatego stwierdziłem, że spytam i tutaj..
    Czy niesprawny termostat EGR ma wpływ na spalanie?

  • 2. Data: 2013-02-12 18:34:22
    Temat: Re: pytanie o termostat EGR
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Filip" <b...@m...pl> wrote in message news:kfdsr3$3rg$1@news.task.gda.pl...
    > Witam wszystkich!
    >
    > Co się pytam, to różne opinie. Dlatego stwierdziłem, że spytam i tutaj..
    > Czy niesprawny termostat EGR ma wpływ na spalanie?

    Raczej nie (chyba, że zaciąga lewe powietrze). Może za to kaszanić wolne
    obroty i badanie emisji spalin.

  • 3. Data: 2013-02-12 18:43:07
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 17:34:22 -0000, Hants napisał(a):

    > Raczej nie (chyba, że zaciąga lewe powietrze). Może za to kaszanić wolne
    > obroty i badanie emisji spalin.

    Ależ oczywiście, że może wpływać negatywnie na spalanie. Przecież
    nieodpowiednia mieszanka paliwo+powietrze to pogorszone osiągi i spalanie.

  • 4. Data: 2013-02-12 18:49:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Ależ oczywiście, że może wpływać negatywnie na spalanie. Przecież
    > nieodpowiednia mieszanka paliwo+powietrze to pogorszone osiągi i spalanie.

    zalezy jak jest niesprawny. czy otwarty czy zamkniety egr. jak zamkniety
    i sie nie otwiera, to lac. same pozytywy z tej usterki. jak otwarty, to
    zaslepic.

  • 5. Data: 2013-02-12 19:03:21
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2013-02-12 18:49, h.w.d.p. pisze:

    > zalezy jak jest niesprawny. czy otwarty czy zamkniety egr. jak zamkniety
    > i sie nie otwiera, to lac. same pozytywy z tej usterki. jak otwarty, to
    > zaslepic.

    Stop, rozpędziliście się jak ślepe konie.

    Ja nie piszę o zaworze EGR, tylko o termostacie EGR.

  • 6. Data: 2013-02-12 19:05:37
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Ja nie piszę o zaworze EGR, tylko o termostacie EGR.

    no ale chyba finalnie termostat odpowiada za to czy egr sie ma otwierac?

  • 7. Data: 2013-02-12 20:23:43
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Hinek" <h...@t...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał

    > A co to jest termostat EGR?

    Pewnie chodzi mu o solenoid podcisnienia, regulowany czujnikiem temperatury

  • 8. Data: 2013-02-12 20:24:44
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

  • 9. Data: 2013-02-12 22:05:32
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2013-02-12 20:24, Hinek pisze:

    > A co to jest termostat EGR?

    Co Ty tu robisz na tej grupie?

  • 10. Data: 2013-02-13 09:51:04
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup

    > A co to jest termostat EGR?
    >

    > Co Ty tu robisz na tej grupie?

    Czasem staram się pomóc. Zadałem Ci pytanie pomocnicze.
    Gdybyś zastanowił się nad nim - miałbyś odpowiedź.

    --
    Hinek