    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)
    Date: Tue, 8 Dec 2009 19:40:36 +0100

    Witam,

    Wczoraj kupiłem sobie nowego motóra: Yamaha FZS 600 Fazer. Jako, że pogoda
    znakomita dzisiaj - właśnie wróciłem z małej przejażdżki.
    Pewnie wielu rozbawię - ale to jest SMOK! To mój pierwszy sezon motocyklowy,
    wiosną kupiłem GS'a 500, a teraz tego. Fazer budzi mój ogromny szacunek,
    dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu, bo różnie mogłoby się to
    skończyć...

    No i jeszcze prywata: sprzedaję mojego gie-esika. Piszę tu o tym, bo sprzęt
    warty jest polecenia więc bez wstydu (że sprzedaję trupa) mogę go tu
    zareklamować.

    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1647866

    Pozdrawiam
    MN