  • 1. Data: 2009-12-08 18:40:36
    Temat: Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Wczoraj kupiłem sobie nowego motóra: Yamaha FZS 600 Fazer. Jako, że pogoda
    znakomita dzisiaj - właśnie wróciłem z małej przejażdżki.
    Pewnie wielu rozbawię - ale to jest SMOK! To mój pierwszy sezon motocyklowy,
    wiosną kupiłem GS'a 500, a teraz tego. Fazer budzi mój ogromny szacunek,
    dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu, bo różnie mogłoby się to
    skończyć...

    No i jeszcze prywata: sprzedaję mojego gie-esika. Piszę tu o tym, bo sprzęt
    warty jest polecenia więc bez wstydu (że sprzedaję trupa) mogę go tu
    zareklamować.

    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1647866

    Pozdrawiam
    MN

  • 2. Data: 2009-12-09 19:56:58
    Temat: Re: Kupiłem Fazera, sprzedaję GS'a 500 (Gdynia)
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 19:40:36 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Fazer budzi mój ogromny szacunek,
    > dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu, bo różnie mogłoby się to
    > skończyć...

    Ja mojego też lubię - ale żeby aż tak przecenieć jego moc/możliwości -
    no dajże spokój.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-12-09 22:02:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mojego też lubię - ale żeby aż tak przecenieć jego moc/możliwości -
    > no dajże spokój.

    Pojazd, który ma osiągi porównywalne z najlepszymi samochodami sportowymi -
    nie powinien trafiać do rąk nowicjusza, a jesli już trafia - to im więcej
    szacunku tym lepiej.

  • 4. Data: 2009-12-10 07:20:41
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Marcin N"
    Fazer budzi mój ogromny szacunek, dobrze, że nie kupiłem go pół roku temu,
    bo różnie mogłoby się to
    skończyć...

    "Seba"
[...]

    Slyszalem opinie ze Fazery 600 sa jednymi z najniebezpieczniejszych
    motocykli na rynku...
    Cyt z salonu:
    "kupuja go dupki ktorym wydaje sie ze to takie spokojne i latwe moto a to ma
    100 koni i jest mala jezdzaca wscieklizna"
    I cos w tym jest - z wygladu Fazer nie budzi respektu jak n.p. R6 czy 0,6l
    GSXR ale w czasie jazdy zaskakuje. Osobiscie jezdzilem Lesiowym rupciem i
    rzeczywiscie zapierdala to strasznie.
    I przesiadka z popularnych 500 to nie tylko skok o 100 ccm.

  • 5. Data: 2009-12-10 07:46:54
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 23:02:28 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Pojazd, który ma osiągi porównywalne z najlepszymi samochodami sportowymi -
    > nie powinien trafiać do rąk nowicjusza, a jesli już trafia - to im więcej
    > szacunku tym lepiej.

    Ależ oczywiście. Tyle, że nie nazwywałbym tego szacunkiem a zwykłym
    zdrowym rozsądkiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2009-12-10 07:51:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 08:20:41 +0100, Tytus z fabryki napisał(a):

    > Siemka

    Czołem.

> [...]
    > "kupuja go dupki ktorym wydaje sie ze to takie spokojne i latwe moto a to ma
    > 100 koni i jest mala jezdzaca wscieklizna"

    Alez tak - ale wiesz, ta wścieklizna jest też dobrze ułożona - nie ma
    potężnego skoku mocy, która jest niedoogarnięcia. Jak chcesz jeździsz
    lajtowo, chcesz to pojedzie mocniej - i to w nim lubię.

    > I cos w tym jest - z wygladu Fazer nie budzi respektu jak n.p. R6 czy 0,6l
    > GSXR ale w czasie jazdy zaskakuje. Osobiscie jezdzilem Lesiowym rupciem i
    > rzeczywiscie zapierdala to strasznie.

    Miło się tym jeździ - to fakt. Dlatego zostaje ze mną na trzeci już
    sezon, a może i dłużej. Pożyjemy zobaczymy.

    > I przesiadka z popularnych 500 to nie tylko skok o 100 ccm.

    A być może - nie wiem. To mój pierwszy motocykl.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.