    From: Igeaasz <barylka17@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Kupno Hondy cbr 125
    Date: Sun, 20 Nov 2016 18:12:31 +0000 (UTC)

    Witam. Mam pewien problem, a mianowicie planuje kupić motocykl honde cbr
    125 rocznik 2014 z przebiegiem 7157 jaki widnieje na zdjęciu, natomiast w
    opisie widnieje przebieg 7700km i sam już zgłupiałem chociaż możliwe jest
    że sprzedający nadal na nim jeździ i nabija kma zdjęcie zostało zrobione
    wcześniej.. Sam motocykl jest lekko uszkodzony tj pare wgnieceń na
    pojedynczych elementach
    Interesuje mnie ten mały przebieg myślę, że warto by było zabrać ze sobą
    jakiegoś "speca"...
    jak myślicie? Przypominam że motocykl jest z 2014r więc jest stosunkowo
    młody. Proszę o odpowiedzi i porady co na pierwszy rzut oka sprawdzać czy
    takiej ofercie. Pozdrawiam