  • 81. Data: 2019-11-03 16:32:57
    Temat: Re: Kupno elektryka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 16:19, RadoslawF pisze:

    > Z agregatem do ładowania na plecach. Takie propozycje też padały.

    A co mnie obchodza głupie propozycje - zarówno wożenie kasy w worku,
    generatorów jak i holowanie tego szrota to propozycje po prostu głupie.
    Sam pomysł, że można takiego szrota kupic niewiele mądrzejszy.

    > Nie trzeba ale z kilku przyczyn jest wygodne.

    Możesz wymienić te niedogodności? Bo chyba coś mnie ominęło - oglądasz
    szrota - jak ci się podoba to płacisz błyskawicznym. Jak nie możesz to
    jedziesz z kolesiem do najbliższej diury w ścianie z kasą, a po
    transakcji go odwozisz do domu, żeby być grzecznym. Generalnie bankomaty
    znajdyją się w każdej gminie.

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2019-11-03 16:38:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 16:21, RadoslawF pisze:

    > Szczęściarz.
    > Czytałem opis geniusza który chciał zastosować tę metodę.
    > Bardzo był rozczarowany że pieniędzy nie wypłacił.

    No dobra - ale czy na miejscu czy wcześniej musisz te pieniądze niby
    uzyskać - większośc nie trzyma w skarpetce, wiec i tak musisz wypłacić
    jeśli ma być w gotówce. Dla mnie problem abstrakcyjny. Jak napisałem
    pojechałem pociągiem, zapłaciłem błyskawicznym i po czterech godzinach
    byłem "nową" bryką z powrotem.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2019-11-03 16:54:43
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

> [...]

    [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > No dobra - ale czy na miejscu czy wcześniej musisz te pieniądze niby
    > uzyskać

    Ty to nieogarnięty jesteś, bo miałeś ostatnio jakiś wypadek z udziałem
    głowy, że odpowiadasz akurat w tym miejscu?

    --
    'Tom N'

  • 84. Data: 2019-11-04 01:56:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-03 09:02, tck wrote:

    > no dobra, te pierwsze powiedzmy 50km przejedzie o własnych siłach i
    > teraz pytanie za 100pkt- ile wzrośnie zasięg elektryka po kilometrowym
    > (nie chodzi dosłownie o kilometr tylko o skalę) ładowaniu?

    No jak będzie ciągnięty przez 3,5h to ma szansę naładować się do pełna :-)

  • 85. Data: 2019-11-04 02:14:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-02 21:45, RadoslawF wrote:

    > Nie trzeba brać od innego. Wystarczy pojechać z gotówką.
    > Przetestowane przez ostatnie kilka tysięcy lat. Działa.
    > Ale niektórzy doradzą szukać innego sprzedającego, i dołożą do
    > tego swoją pseudofilozofię.  :-)

    Bankomaty wydają trochę w stówkach a trochę w pięćdziesiątkach, więc
    moje mieszkanie wyglądało ostatnio jak po napadzie na bank. Poznałem
    przy okazji ile gotówki za jednym razem można wypłacić z różnych
    bankomatów. A także ile dziennie można zrobić wypłat. Jaki jest
    maksymalny limit kartowy w moim banku. I limit transakcyjny. No i
    dowiedziałem się, że Sorbnet nie działa w łikendy. Cały shit tego swiata :-)

  • 86. Data: 2019-11-04 02:20:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-03 16:32, Shrek wrote:

    > A co mnie obchodza głupie propozycje - zarówno wożenie kasy w worku,
    > generatorów jak i holowanie tego szrota to propozycje po prostu głupie.
    > Sam pomysł, że można takiego szrota kupic niewiele mądrzejszy.

    Rozważmy czy twoje wypowiedzi mają jakikolwiek sens.

> [...]
    > jedziesz z kolesiem do najbliższej diury w ścianie z kasą, a po
    > transakcji go odwozisz do domu, żeby być grzecznym. Generalnie bankomaty

    Jasne, 20 tysięcy złotych z bankomatu to mniej więcej 300 banknotów.

  • 87. Data: 2019-11-04 02:22:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-03 09:12, tck wrote:

> [...]
    > wypłacałem max po 2000... kiedyś działały szybciej, nie wyświetlały
    > reklam i dawały po 3900... przy wypłacie kilkudziesięciu tys robi się

    To zależy od modelu bankomatu. NCR, Diebiold.

  • 88. Data: 2019-11-04 06:10:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 02:20, kk pisze:

    > Rozważmy czy twoje wypowiedzi mają jakikolwiek sens.

    I do jakich wniosków doszedłeś? Przelew błyskawiczny jest bez sensu?

    > Jasne, 20 tysięcy złotych z bankomatu to mniej więcej 300 banknotów.

    Skoro ma wozić w gotówce to i tak wcześniej musiał to wypłacić, chyba że
    robi na czarno. I raczej dwiecie niż 300.

    --
    Shrek

  • 89. Data: 2019-11-04 06:12:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 02:14, kk pisze:

    > Bankomaty wydają trochę w stówkach a trochę w pięćdziesiątkach, więc
    > moje mieszkanie wyglądało ostatnio jak po napadzie na bank.

    A trochę w dwusetkach. Też uważam, że jeżdzenie z workiem kasy jest bez
    sensu.

    Kupiłeś?

    --
    Shrek

  • 90. Data: 2019-11-04 11:20:41
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 04.11.2019 o 06:12, Shrek pisze:
> [...]

    od kiedy bankomaty realizują tzw "recykling gotówki" czyli są
    jednocześnie wpłatomatami i bankomatami faktycznie słabo to wygląda,
    kiedyś często banknoty były nowe, z kolejnymi numerami, a teraz każda
    głowa w inną stronę;)

    > A trochę w dwusetkach. Też uważam, że jeżdzenie z workiem kasy jest bez
    > sensu.
    >
    > Poznałem
    >
    > Kupiłeś?

    i bardziej istotne- jak wróciłeś? :)