  • 1. Data: 2019-10-29 18:30:39
    Temat: Piesza i pociąg
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <https://kontakt24.tvn24.pl/r/jedzie-pociag-kobieta-
    chce-przebiec-przez-tory-przerazenie-po-prostu,30618
    2.html>

    Piękny pokaz idiotyzmu pieszych.

    A teraz na TVN24 jest o "Sokratesa"

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-10-29 19:04:23
    Temat: Re: Piesza i pociąg
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-10-29 18:30, 'TomN' wrote:
    > <https://kontakt24.tvn24.pl/r/jedzie-pociag-kobieta-
    chce-przebiec-przez-tory-przerazenie-po-prostu,30618
    2.html>

    > Piękny pokaz idiotyzmu pieszych.

    Wiesz co nie trolluj, od chwili, kiedy babka zauważyła pociąg, do
    momentu, kiedy pociąg dojechał do przejścia, minęło 9 sekund. Babka
    zachowała się głupio wchodząc pod szlaban, ale do wejścia bezpośrednio
    pod koła było bardzo daleko.

    > A teraz na TVN24 jest o "Sokratesa"

    Nie widzę związku. Czy na przejściu przez tory pieszy też ma pierwszeństwo?

  • 3. Data: 2019-10-29 19:30:39
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Uncle Pete w

    chce-przebiec-przez-tory-przerazenie-po-prostu,30618
    2.html>

    > Wiesz co nie trolluj, od chwili, kiedy babka zauważyła pociąg,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Tak, ja trolluję linkując, a Wujek to o czym pisze?
    Gdyby nie sygnał dzwiękowy, to by babka poszła...

    > Babka zachowała się głupio wchodząc pod szlaban,

    Czyli Wujek też uważa że pieszy sie nie zachował poprawnie! To dlaczego
    pisze Wujek, ze trolluje?

    > ale do wejścia bezpośrednio pod koła było bardzo daleko.

    I dlatego nie było tak jak na Sokratesa, bo tam wlezli pod koła [1]

    > Nie widzę związku. Czy na przejściu przez tory pieszy też ma pierwszeństwo?

    To proponuję poszukać w innych wątkach związku torów, drogi, przejazdów,
    pierwszeństwa.

    [1] -- jakby nie wleźli to by wątku nie było.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2019-10-29 20:59:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tak, ja trolluję linkując, a Wujek to o czym pisze?
    > Gdyby nie sygnał dzwiękowy, to by babka poszła...

    I przeszłaby. Nie pochwalam jej, bo złamała zakaz wejścia, ale skala
    zagrożenia była niewspółmierna do histerii dziennikarzyny.

    > [1] -- jakby nie wleźli to by wątku nie było.

    Jakby nie było tej ulicy, tego miasta, samochodów, pieszych - to też.

  • 5. Data: 2019-10-29 21:12:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pochwalasz i słusznie. To może ktoś wytłumaczy dlaczego pochwała takie zachowanie
    przy wejściu na przejscie jak jada samochody.

  • 6. Data: 2019-10-29 21:22:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-10-29 21:12, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie pochwalasz i słusznie. To może ktoś wytłumaczy dlaczego pochwała takie
    zachowanie przy wejściu na przejscie jak jada samochody.

    Bo do k... nędzy robią to zgodnie z przepisami, a psim obowiązkiem
    kierowcy jest ich przepuścić, nie prowadzą pociągu. Ale jesteś zbyt
    odporny na to, żeby to zrozumieć.

  • 7. Data: 2019-10-29 21:28:24
    Temat: Re: Piesza. Zabrania się pieszym wchodzenia na przejście.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo do k... nędzy robią to zgodnie z przepisami,

    Zabrania się pieszym wchodzenia na przejście bezpośrednio
    przed nadjeżdżający pojazd.

  • 8. Data: 2019-10-30 09:03:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 21:28, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zabrania się pieszym wchodzenia na przejście bezpośrednio
    > przed nadjeżdżający pojazd.

    I to sprawia, że nagle zmieniają się zasady pierwszeństwa?

    Czy wjeżdżający na skrzyżowanie samochód mający pierwszeństwo traci je w
    chwili, kiedy ułamek sekundy wcześniej znajdzie się tam inny pojazd z
    drogi podporządkowanej?

    Tu jest podobna analogia, bo PoRD zabrania wjazdu na skrzyżowanie jeżeli
    nie ma na nim i za nim możliwości kontynuowania jazdy.

    Zacznij się uczyć PoRD i czytaj je w całości, a nie tylko wybrane i
    wygodne dla ciebie fragmenty.

  • 9. Data: 2019-10-30 09:11:46
    Temat: Re: Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > I to sprawia, że nagle zmieniają się zasady pierwszeństwa?

    Nigdzie nie jest napisane, że zmieniają się zasady pierwszeństwa,
    czyli, gdy pieszy jest na przejściu to ma pierwszeństwo,
    ale nie wolno mu wtargnąć na przejście.

  • 10. Data: 2019-10-30 10:19:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nigdzie nie jest napisane, że zmieniają się zasady pierwszeństwa,
    > czyli, gdy pieszy jest na przejściu to ma pierwszeństwo,
    > ale nie wolno mu wtargnąć na przejście.

    Na Sokratesa było wtargnięcie?