  • 11. Data: 2013-06-07 12:27:50
    Temat: Re: Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Dajesz sie dymac. PCC to deklaracja podatkowa od czynnosci
    >cywilno-prawnych czyli, oficjalnie, od kazdej transakcji o wartsoci
    >ponad 1000 pln. Gdybym kupil pojazd o wartosci (na umowie) nizszej, to
    >nawet bym sie do US nie fatygowal.

    Kiedys, dawno temu, kiedy wszedl PCC, w jednym takim US w przypadku
    transakcji ponizej tysiaca domagali sie złozenia "wniosku o
    zwolnienie z PCC";) Ale to tylko przez pierwsze kilka miesiecy zanim
    sie nie douczyli. Ale zeby po tylu latach obowiazywania PCC wiazac
    sprawe z data produkcji a nie zawarcia transakcji to juz naprawde
    karkolomna kombinacja;) I jaki to mialby byc naliczony podatek i od
    czego?
    Sadze, ze ta pani jest sprzataczka w US.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2013-06-07 13:07:34
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-06 17:42, maverik pisze:
    możliwe że teraz mimo "czynnego żalu"
    > dostanę mandat

    Wystarczy przeczytać kilka linijek o zwolnieniach z PCC.
    A idź, wypełnij deklarację i zapłać.
    Potem złóż skargę na pierdzącą w stołek darmozjadkę, że mimo
    przedstawienia ustawy i paragrafów zwalniających Cię od zapłacenia
    podatku skierowała Ci do tej czynności.
    Pzdr.
    PS Nie wykluczam, bo nie wiem czy nie trzeba złożyć i zostać zwolnionym,
    ponieważ urząd może weryfikować (podwyższyć lub obniżyć) cenę transakcji.

  • 13. Data: 2013-06-07 13:17:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Jun 2013 13:07:34 +0200 osobnik zwany krak napisał:

    > PS Nie wykluczam, bo nie wiem czy nie trzeba złożyć i zostać zwolnionym,
    > ponieważ urząd może weryfikować (podwyższyć lub obniżyć) cenę
    > transakcji.

    nie trzeba. Jak poniżej 1000zł to nic nie robisz. Urząd i tak dostanie z
    WK dane i sprawdzi

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2013-06-10 16:46:26
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > tą metodą zawsze będziemy jęczeć, że nas dymają

    jestem jedynie realistą i chcę zarejestrować auto

  • 15. Data: 2013-06-11 08:08:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-10 16:46, maverik pisze:

    > jestem jedynie realistą i chcę zarejestrować auto

    Czyli na wniosek 'paszczom' urzedasa, poswiadczysz nieprawde w zeznaniu
    podatkowym ?
    Nie wiem czy odwazne, czy glupie.

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2013-06-12 13:45:17
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Czyli na wniosek 'paszczom' urzedasa, poswiadczysz nieprawde w zeznaniu
    >podatkowym ?
    >Nie wiem czy odwazne, czy glupie.

    Powszechne. Samonapedzajaca sie maszynka;)
    To juz Kopernik sformulowala zdaje sie jakies prawo, wprawdzie o kasie
    ale ma szersze zastosowanie.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10