  • 21. Data: 2009-01-02 18:11:39
    Temat: Re: Kupno używanego laptopa - mam swój typ, ale...
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > 1) Pisz *POD* cytatem! Następnym razem wrzucę do killfile.

    wrzuc trolla do KFa, za glupi jest zeby sie nauczyc poprawnie pisac i ma w
    dupie grupowiczow.
    szkoda na niego czasu, jak on nie szanuje innych

    --
    pzdr
    piotrek

  • 22. Data: 2009-01-03 10:44:28
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 02.01.2009 14:50, 666 pisze:
    > " Niestety dzisiaj rezydentny skaner antywirusowy, blokujący moment instalacji, a
    nie wykrywający już zainstalowane wirusy, jest 10x ważniejszy."
    > Przecież wiesz, kto i kiedy to pisał i jak rezydent zamula powolne systemy.

    Zależy jaki rezydent. Można wybrać szybkiego.

    PS. Właśnie wrzucam do K-F za uparty topposting.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 23. Data: 2009-01-03 12:33:40
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    666 pisze:
    > A wolisz bezmarkowe bez zadnego serwisu?
    > To tak jak z samochodami i ASO, lepiej mieć niż nie mieć.
    >
    > Z HP przykładowo przyślą Ci bezpłatnie płytkę ze sterownikami i systemem po
    zarejstrowaniu uzytkownika, nawet do uzywanego sprzeta kupionego na aukcji za
    granicą.
    > Do tego do pobrania znów za free wzorowe instrukcje serwisowe, których inne nawet
    niektóre markowe firmy nie chcą w ogóle udostępniać.
    > JaC

    Piszesz przed cytatem, łamiesz tym samym zasady usenetu.
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 24. Data: 2009-01-03 15:40:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zatrzymałeś się na poziomie 72 znaków linii, na monitorze 1600*1200?
    I do tego jeszcze braku pl-ogonków?
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-01-04 00:01:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Jan 2009 13:03:24 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >1) Pisz *POD* cytatem! Następnym razem wrzucę do killfile.

    Zrób to teraz. To niereformowalny typ.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu