  • 1. Data: 2010-12-11 06:32:21
    Temat: Kupno w Niemczech - jak?
    Od: "kolo" <k...@k...lo>

    Czy kupując w Niemczech samochód muszę tam chodzić po jakichś urzędach czy
    tylko daję sprzedającemu pieniądze, podpisuję umowę i resztę formalności
    załatwiam w Polsce?

  • 2. Data: 2010-12-11 10:06:28
    Temat: Re: Kupno w Niemczech - jak?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kolo" <k...@k...lo> napisał w wiadomości
    > Czy kupując w Niemczech samochód muszę tam chodzić po jakichś urzędach czy
    > tylko daję sprzedającemu pieniądze, podpisuję umowę i resztę formalności
    > załatwiam w Polsce?

    Wyrejestrowany czy nie?
    Przyjeżdzasz na kołach czy lawecie?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-12-12 17:56:47
    Od: "kolo" <k...@k...lo>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kolo" <k...@k...lo> napisał w wiadomości
    >
    > Wyrejestrowany czy nie?
    > Przyjeżdzasz na kołach czy lawecie?

    interesuje mnie samochód sprawny, więc przyjedzie na kołach. a czy
    wyrejestrowany to nie wiem co znajdę.