  • 1. Data: 2010-12-10 20:20:19
    Temat: Zimowy biodiesel na "Bliskiej"
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos z posiadaczy aut na rope probowal ostatnio tankowac biodiesla na
    "Bliskiej"? Pytalem dzis, maja wersje zimowa - ponoc do -27 stopni
    zachowuje wlasciwosci. Zaleta: cena nizsza o prawie 40 groszy niz od
    zwyklego ON (kto patrzyl, ten wie, ze ceny paliw poszly wczoraj/dzisiaj o
    kilkadziesiat groszy w gore).

    Moj klekot (4c90) zjada zwyklego biodiesla bez mrugniecia.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2010-12-11 11:15:28
    Temat: Re: Zimowy biodiesel na "Bliskiej"
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > kilkadziesiat groszy w gore).
    >
    > Moj klekot (4c90) zjada zwyklego biodiesla bez mrugniecia.

    No to lej. Oczekujesz ze ktos Ci odpowie ze tankowal i bylo wczoraj u
    niego -20 i chodzil bez problemu?

  • 3. Data: 2010-12-11 15:50:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 11:15:28 +0100, Agent napisał(a):

    > No to lej. Oczekujesz ze ktos Ci odpowie ze tankowal i bylo wczoraj u
    > niego -20 i chodzil bez problemu?

    Generalnie po to pyta sie innych o opinie, nieprawdaz?

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2010-12-11 15:54:20
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Maciek wrote:
    > Moj klekot (4c90) zjada zwyklego biodiesla bez mrugniecia.

    No, to już wiemy,że autor jest zadowolony. (pewnie dlatego pytał)

    Nadal nie spodowuje to tankowania na hurra, bo niektórzy mają już mniej
    archaiczne konstrukcje, które nie trawią, a producent zabrania...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-12-11 20:26:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-11 15:50, Maciek pisze:

    > Generalnie po to pyta sie innych o opinie, nieprawdaz?

    Rok 2 lata temu, zdarzało mi się mieć bio w baku do jakichś -10. Poza
    trochę większym przykopceniem na biało nie stwierdzałem nic dziejącego się.
    Zarzuciłem lanie w zimę z powodu "mania" webasto i nieodpalania owego na
    bio. Dlatego zimową porą leję w bak zwykłą ropę.

    Aha - silnik stare TDI 90KM na VP37.

    Pozdrawiam !