  • 1. Data: 2023-07-15 03:39:10
    Temat: Kwas siarkowy, cynk i sól kuchenna
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Co to za cudo? To działa tak samo jak dostępny w handlu kwas lutowniczy?

    https://www.youtube.com/watch?v=jrwcxhpsYu8

    --
    Student z biednego afrykanskiego panstwa przychodzi do hydraulika:
    - Prose pan. Sedes mi zle pracowac. Woda sybko leciec i nie sdasyc

  • 2. Data: 2023-07-17 19:15:17
    Temat: Re: Kwas siarkowy, cynk i sól kuchenna
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jul 2023 01:39:10 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:
    > Co to za cudo? To działa tak samo jak dostępny w handlu kwas lutowniczy?
    > https://www.youtube.com/watch?v=jrwcxhpsYu8

    Skład jonowy bedzie zawierał i Zn++, i Cl-, moze H+, i inne.

    Mam wrazenie, ze z proporcjami przesadzil ... wiec moze fake ..

    J.