  • 1. Data: 2015-12-21 13:29:09
    Temat: Kwik pisiorków za 3...2...1...
    Od: masti <g...@t...hell>

    bo ich idol został skazany na 13 lat więzienia.
    Ciekawe kiedy Prezydent go ułaskawi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2015-12-21 13:40:39
    Temat: Re: Kwik pisiorków za 3...2...1...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 13:31:42 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > bo ich idol został skazany na 13 lat więzienia.

    A to przynajmniej jakiś inżynier?

  • 3. Data: 2015-12-21 13:41:37
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 13:40:40 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel
    napisał:

    > A to przynajmniej jakiś inżynier?

    O kurka! Inżynier!
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Brunon_Kwiecie%C5%84

  • 4. Data: 2015-12-21 16:02:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Konrad Anikiel wrote:

    > A to przynajmniej jakiś inżynier?

    sorki, cancel poszedł ale za późno.
    mea culpa :)

  • 5. Data: 2015-12-21 16:16:20
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 16:04:35 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > sorki, cancel poszedł ale za późno.
    > mea culpa :)

    Prawdę mówiąc, to ja wiele razy, oglądając wiadomości o jakimś zamachu
    terrorystycznym miałem taką myśl: całe szczęście że ci terroryści to jakieś beduiny.
    Gdyby wziął się za to prawdziwy inżynier, to by dopiero było pozamiatane!

  • 6. Data: 2015-12-21 16:21:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Konrad Anikiel wrote:

> [...]
    Gdyby wziął się za to prawdziwy inżynier, to by dopiero było pozamiatane!

    bo to się naogląda amerykańskich filmów i potem myśli, że bomba ma mieć
    dużo kabelków i mrugających lampek :)

  • 7. Data: 2015-12-21 16:22:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 16:16, Konrad Anikiel pisze:
    > Gdyby wziął się za to prawdziwy inżynier, to by dopiero było pozamiatane!
    Też się nad tym zastanawiałem. Może te służby, które nas chronią jednak
    są skuteczne.

    Robert

  • 8. Data: 2015-12-21 16:40:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Też się nad tym zastanawiałem. Może te służby, które nas chronią
    >jednak są skuteczne.

    Czy ja dobrze zrozumialem - oskarzony o udzial w grupie przestepczej,
    ale oskarzony jeden, bo reszta grupy to ABW ?

    Oskarzony m.in. o posiadanie 35 sztuk broni, ktorych jakos nie mogli
    funkcjonariusze znalezc.

    Zamachowiec, czy mitoman ? I to jeszcze wykreowany przez te sluzby ...

    J.

  • 9. Data: 2015-12-21 16:52:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >terroryści to jakieś beduiny. Gdyby wziął się za to prawdziwy
    >inżynier, to by dopiero było pozamiatane!

    Nasi inzynierowie maja chyba malo doswiadczenia z materialami
    wybuchowymi. Moze gdzies w gornictwie.
    No ale niekoniecznie mowimy o naszych.

    A do wybuchu nie trzeba inzyniera - porownaj np Oklahoma City i Teda,
    nomen omen, Kaczynskiego.

    J.

  • 10. Data: 2015-12-21 17:26:06
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 16:53:00 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > No ale niekoniecznie mowimy o naszych.
    >
    > A do wybuchu nie trzeba inzyniera - porownaj np Oklahoma City i Teda,

    Kaczynski uczony w piśmie, ale jednak nie inżynier. No i nie ta skala, on rozsyłał
    wybuchowe listy.
    Natomiast ci z Oklahoma City (nie uczeni w niczym) odpalili bombę saletrową, zdaje
    się taką jaką teraz przypisują temu Kwietniowi. Przepis znaleźli w internecie. Jak
    przepis dobry, to kilogram takiego ładunku ma siłę prawie kilograma TNT. Breivik (też
    nieuczony) próbował tym wysadzić 17-piętrowy budynek, ale wyszło słabo. Amerykanie
    mieli na pewno dobre warunki do prób, a w Norwegii nie potrenujesz z domowymi
    bombami, bo zaraz ktoś na policję dzwoni.