  • 1. Data: 2010-06-06 12:02:22
    Temat: LG Cookie z Biedronki
    Od: Arek <a...@N...SPAM.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie do osób które zakupiły telefon LG Cookie z Biedronki (za 339
    PLN).

    Czy ten telefon ma simlocka?
    Czy na obudowie ma logo biedronki?
    Czy podczas uruchamiania wyświetla się jakaś reklama Biedronki?

    A może niczym się nie różni (po za pudełkiem) od telefonów sprzedawanych
    np. w MM?

    --
    Pozdrawiam, Arek

  • 2. Data: 2010-06-06 13:17:17
    Temat: Re: LG Cookie z Biedronki
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    kupowales kiedys piwo z napisalem wyprodukowano dla biedronki ?Kup wypij i
    zastanow sie czy chcesz
    miec telefon jakosciowo odpowiadajacy temu piwu.

    http://allegro.pl/item1068814374_nowy_lg_swift_gt540
    _gt_540_f_vat_android_2gb_hit.html
    tu masz lg zdecydowanie nowszy za 450 .

    pozdrawiam
    ps.
    sorry za spam, ale mam czyste intencje, sam jestem podjarany tym telefonem ,
    a jestem bardzo wytbredna osoba, zawsze mnie wkurza albo niepasujaca klapka
    albo wystajacy przycisk, a ten telefon jest po prostu idealny :-)

  • 3. Data: 2010-06-06 13:27:15
    Od: Arek <a...@N...SPAM.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 2010-06-06 15:17, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > kupowales kiedys piwo z napisalem wyprodukowano dla biedronki ?Kup wypij i
    > zastanow sie czy chcesz

    Sugerujesz, że zastosowano w nim inne części niż w egzemplarzach
    wyprodukowanych dla Plusa, czy Ery?
    Jakoś nie chce mi się wierzyć.

    > tu masz lg zdecydowanie nowszy za 450

    Wolę sklep, tańszy telefon i nie kombinować z usuwaniem simlocka.

    --
    Pozdrawiam, Arek

  • 4. Data: 2010-06-06 13:34:04
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    >Sugerujesz, że zastosowano w nim inne części niż w egzemplarzach
    >wyprodukowanych dla Plusa, czy Ery?
    >Jakoś nie chce mi się wierzyć.

    sugeruje ze jest to model z przed kilku lat, w tym konkretnym bateria trzyma
    jedej,, dzien, przejrzyj opinie na
    na stronie orange

    > tu masz lg zdecydowanie nowszy za 450
    >Wolę sklep, tańszy telefon i nie kombinować z usuwaniem simlocka.

    Twoj wybor.

  • 5. Data: 2010-06-06 13:34:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 15:27, Arek pisze:
> [...]
    > wyprodukowanych dla Plusa, czy Ery?
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć.

    > Wolę sklep, tańszy telefon i nie kombinować z usuwaniem simlocka.

    No ale Ty nie chcesz kupić ze sklepu tylko od operatora tuBiedronka :)
    Jesteś pewien że nie zakładają blokad? No chyba że sklep zaczął
    handlować telefonami :) ale to wtedy nie musisz się martwić o ewentualną
    biedronkę na obudowie. . Fajna taka biedronka jak sobie siedzi ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-06-06 15:59:04
    Od: Arek <a...@N...SPAM.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 2010-06-06 15:34, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > sugeruje ze jest to model z przed kilku lat, w tym konkretnym bateria trzyma
    > jedej,, dzien, przejrzyj opinie na
    > na stronie orange

    Możesz podać linka?

    --
    Pozdrawiam, Arek

  • 7. Data: 2010-06-06 16:06:40
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@N...SPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Witam!

    > sugeruje ze jest to model z przed kilku lat, w tym konkretnym bateria
> [...]

    wejdz do oferty zwyklych klientow -> telefony -> odpowiedni lg i masz
    zakladke opinie, tez go chcialem kupic niedawno.

    --
    Pozdrawiam, Arek

  • 8. Data: 2010-06-06 17:15:53
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > sugeruje ze jest to model z przed kilku lat, w tym konkretnym bateria
    > trzyma jedej,, dzien, przejrzyj opinie na
    > na stronie orange

    Akurat z punktu widzenia ososby , ktora ma dane ze sprzedazy 150-200
    egzemplarzy, niski wskaznik awaryjnosci, w maire dobre materialy na obudowe
    i baterai 3-5, przebijesz moja probe badawcza?

  • 9. Data: 2010-06-11 05:51:30
    Od: Arek <a...@N...SPAM.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Dnia 2010-06-06 15:34, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > handlować telefonami :) ale to wtedy nie musisz się martwić o ewentualną
    > biedronkę na obudowie. . Fajna taka biedronka jak sobie siedzi ;P

    Zdecydowałem się jednak na zakup w ElectroWorld za 308 PLN :)

    --
    Pozdrawiam, Arek