  • 1. Data: 2010-06-06 09:34:45
    Temat: oferta firmowa orange przejscie z abonamentu na mix
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Przechodze w poniedzialek z abonamentu na mix (firma) , kwota zobowiazania
    jest identyczna
    wiec mam prawo, pytanie mam nastepujace. Posiadam obecnie kolo 130 srodkow
    na wykorzystanie w abonamencie czy one przepadna czy przejda na mixa ?

    pozdrawiam

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-06-06 10:08:25
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > wiec mam prawo, pytanie mam nastepujace. Posiadam obecnie kolo 130 srodkow na
    > wykorzystanie w abonamencie czy one przepadna czy przejda na mixa ?

    Nie wiem na 100%, ale z reguły przepadają środki przy zmianie typu oferty.