  • 1. Data: 2023-02-08 13:11:30
    Temat: LOL "Porażka programu polskich samochodów elektrycznych. Będą... chińskie"
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Spółka Electromobility Poland nie była w stanie zbudować polskiego samochodu
    elektrycznego. Mimo gigantycznych przelewów od spółek energetycznych, miliony złotych

    zmarnowano na pensję zarządu i sztabu pracowników, którzy po kilku latach ciężkiego
    stania
    w miejscu doszli do wniosku, że się nie da i trzeba kupić wszystko od... Chińczyków.
    Polskiego samochodu elektrycznego nie będzie, za to Polska stanie się jednym z
    pierwszych
    krajów w Europie, które skolonizowane zostaną przez Chiny."

    https://wiesci24.pl/2023/02/08/porazka-programu-pols
    kich-samochodow-elektrycznych-beda-chinskie/

    szok, zdziwienie, niedowierzanie, zdumienie, konsternacja, osłupienie, zaskoczenie i
    wstrząs xD

  • 2. Data: 2023-02-08 13:26:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-02-2023 o 13:11, m4rkiz pisze:
> [...]
    > pracowników, którzy po kilku latach ciężkiego stania w miejscu doszli do
    > wniosku, że się nie da i trzeba kupić wszystko od... Chińczyków.

    Nowość sprzed kilku miesięcy....

  • 3. Data: 2023-02-08 13:46:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ts03hl$skj$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

> [...]
    > zarządu i sztabu pracowników, którzy po kilku latach ciężkiego
    > stania w miejscu doszli do wniosku, że się nie da i trzeba kupić

    Japonia zarzuca budowę samolotu pasażerskiego.

    The firm's president, Seiji Izumisawa, admitted that Mitsubishi
    Heavy "lacked the know-how" to develop passenger jets. "We are no
    longer sure of its business viability," he told reporters.

    https://www.theguardian.com/world/2019/sep/27/babies
    -on-a-plane-japan-airlines-unveils-tool-to-tackle-ho
    rror-of-screaming-infants

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2023-02-08 13:51:35
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 13:26, Cavallino pisze:

    > Nowość sprzed kilku miesięcy....

    To szkoda ze nie podałeś jak była nowością. :(
    No tak, nie pasowała ci do głoszonych poglądów. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-02-08 16:34:17
    Od: K <...@l...com>

    On 08/02/2023 12:11, m4rkiz wrote:
> [...]
    kich-samochodow-elektrycznych-beda-chinskie/

    > szok, zdziwienie, niedowierzanie, zdumienie, konsternacja, osłupienie,

    ciekawe ile osob tam zatrudnionych faktycznie mialo wiedze w temacie i
    cos robilo, a ile osob to byly pisowskie slupy do dojenia kasy, ktora
    pozniej wplaca na kampanie.

  • 6. Data: 2023-02-08 17:11:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 16:34, K pisze:

    > ciekawe ile osob tam zatrudnionych faktycznie mialo wiedze w temacie i
    > cos robilo, a ile osob to byly pisowskie slupy do dojenia kasy, ktora
    > pozniej

    Oj tam, oj tam...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-02-08 18:46:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Feb 2023 15:34:17 +0000, K wrote:

    kich-samochodow-elektrycznych-beda-chinskie/

    > ciekawe ile osob tam zatrudnionych faktycznie mialo wiedze w temacie i
    > cos robilo,

    Mam glupie wrazenie, ze niewielu.
    Ale w sensie takim, ze od poczatku było nastawienie "projekt kupimy".
    Co tez wymaga pracy, wiedzy w temacie itp - tylko w temacie kupowania
    projektow.

    > a ile osob to byly pisowskie slupy do dojenia kasy, ktora
    > pozniej wplaca na kampanie.

    A tu sie nie wypowiem, bo nie wiem.
    Ale pewnie wielu.

    Ale jedno mnie ciekawi - Mateuszowi sie wydawalo, ze on tu może
    "narodowy polski samochód" zrobić, czy to od początku było zagranie
    pod publiczkę i przekręt na srednią skalę?

    Czy moze faktycznie - zrobic się da, ale nie w gronie polityków i
    kolesiow.

    Musk przeciez Teslę zrobił..

    J.

  • 8. Data: 2023-02-08 19:24:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 18:46, J.F pisze:

    > Czy moze faktycznie - zrobic się da, ale nie w gronie polityków i
    > kolesiow.
    >
    > Musk przeciez Teslę zrobił..

    Ja pamiętam jak pisałem, że się nie uda a ty robiąc za adwokata diabła
    pisałeś, że przecież nie wiemy... Przy okazji lex izera. Pisałem że się
    przypomnę jak jebnie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-02-08 20:35:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user m4rkiz pisze tak:

    > "Spółka Electromobility Poland nie była w stanie zbudować
    > polskiego samochodu elektrycznego.

    Może na początek niech zbudują ładny spalinowy który się sprzedaje.

    > spółek energetycznych, miliony złotych zmarnowano na pensję
    > zarządu i sztabu pracowników, którzy po kilku latach ciężkiego
    > stania w miejscu doszli do wniosku, że się nie da

    Ciekawi mnie czy polegli na karoserii czy na środkach?
    Czyżby mieli wydajną tłocznie lakiernie?
    Czy zrobili jak zwykle tylko dwa.

  • 10. Data: 2023-02-08 21:54:33
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

> [...]
    kich-samochodow-elektrycznych-beda-chinskie/

    > szok, zdziwienie, niedowierzanie, zdumienie, konsternacja, osłupienie,

    "
    Podczas gdy premier ... oględnie tłumaczy, że projekt Izera jest na
    właściwej ścieżce i powstaje we współpracy z renomowanymi
    międzynarodowymi producentami, były rzecznik PiS, a obecnie poseł i szef
    ważnej sejmowej komisji precyzuje, że prace nad Izera trwają... w Górach
    Izerskich. Internauci: "a stoły produkujemy w Górach Stołowych".
    "

    http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/an8