  • 1. Data: 2017-05-29 17:22:08
    Temat: [LOT] oopiniowania
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    gdzie europa publikuje opiniowania co do blokowanych przez nią
    projektów? a może to się odbywa poza werbalnie? ciekawi mnie gdzie toczą
    się europejskie dyskusje rozpierdalające wszelkie nieuznawane przez
    kc-ue projekty?

  • 2. Data: 2017-05-29 17:45:30
    Temat: Re: [LOT] oopiniowania
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zabawmy się, taka nuda...
    widział gdzieś Ktoś jakieś dysputy w której dyskutują o "sensownej cenie"?

  • 3. Data: 2017-05-29 18:55:27
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to może ja zacznę:
    - wszystko konkuruje
    - wszystko gra na punkty
    co Grupowicze na te dwie tezy?

  • 4. Data: 2017-05-31 18:39:20
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (i znowu przypuścili na mnie atak)

    mogę zapytać o sprawę związaną ze wzmacniaczami operacyjnymi?

  • 5. Data: 2017-06-02 18:30:42
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (ch... ku... pier..., najwyżej mnie znowu uwalą)

    czy Ktoś kojarzy taki wzmacniacz operacyjny który się chyba nazywa
    sumujący czy odejmujący (jak trzeba to później wstawię fotos)... w
    szkole to uczą wzorków jak poda się na oba wejścia + i - jakieś
    napięcia... problem jednak pojawił się taki, co będzie - czytaj jak
    policzyć, gdy napięcie przyłożymy pomiędzy wejścia + i -?

  • 6. Data: 2017-06-02 20:29:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 18:30, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:

> [...]
    > napięcia... problem jednak pojawił się taki, co będzie - czytaj jak
    > policzyć, gdy napięcie przyłożymy pomiędzy wejścia + i -?

    Przy idealnym wzmacniaczu i idealnie izolowanym źródle tego napięcia nie
    powinien nic zauważyć.

  • 7. Data: 2017-06-02 20:42:23
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no tak, to jest wypowiedź godna wysokiego grantu, bo oczywiście pytałem
    o coś innego - dziwne, że nikt się nie domyślił, przecież to
    oczywiste... ale oczywiście dziękuje za zainteresowanie!

    element teoretyczny:
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=6&ved=0ahUKEwifrLPB5p_UAhWLZ1AKHeK2AmIQFghN
    MAU&url=http%3A%2F%2Fstaff.uz.zgora.pl%2Fmchciuk%2Fe
    lektronika%2Fwzmacniacz_teoria.doc&usg=AFQjCNENmCi14
    iMpF2lQg9wjy78dipHkHA&sig2=pHVSsn1GgC8MekBpRV9Ymw&ca
    d=rja

    nakierunkowanie dyskusji:
    zapraszam do oblookania rysunku na dole strony numer 7...

    zagadnienie:
    co będzie się działo jeśli dołączymy źródło napięcia między R1 i R2?

    dyskusja merytoryczna:
    no słucham? ja zmiękłem... to znaczy mam swoją teorię, ale niestety nie
    pokrywa mi się ona z wynikami doświadczeń...

  • 8. Data: 2017-06-02 21:36:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 20:42, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > no tak, to jest wypowiedź godna wysokiego grantu, bo oczywiście pytałem
    > o coś innego - dziwne, że nikt się nie domyślił, przecież to
    > oczywiste... ale oczywiście dziękuje za zainteresowanie!

    A to zmienia sprawę.
    Nie chodziło ci w takim razie o dwa wejścia wzmacniacza sumującego tylko
    o prawidłowo niedostępne wejście (-) dla wzmacniacza nieodwracającego.
    Tu odpowiedź dla idealnych elementów jest równie prosta.
    Nie będzie ujemnego sprzężenia zwrotnego gdyż R1 stanie się równe 0*,
    jego wzmocnienie wzrośnie do nieskończoności i wzmacniacz się nasyci.
    * rezystancja idealnego źródła napięcia.
    Dla elementów nieidealnych wzmocnienie nie będzie oo, rezystancja źródła
    napięcia nie będzie 0, jednak zachowanie będzie podobne.
    Nie ma co liczyć takich stanów.

  • 9. Data: 2017-06-02 21:42:14
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... ktoś ze strefy ma jakieś inne
    pomysły?

  • 10. Data: 2017-06-02 22:41:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 21:42, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > taaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... ktoś ze strefy ma jakieś inne
    > pomysły?

    Ja, ja, ja mam inny pomysł.
    Poprzednio nie wiedzieć czemu (weekend, pora dnia) odpowiedziałem na
    temat wzmacniacza "nie odwracającego" przedstawionego na górze strony 6
    i nietypowym podaniu napięcia na wejście (-). Myślałem, widać że masz
    poważne problemy.
    A chodziło, jak widzę, o typowy wzmacniacz różnicowy w typowym zastosowaniu.
    Więc w czym masz problem?