  • 1. Data: 2017-05-25 16:47:20
    Temat: Klej pod układami BGA
    Od: k...@w...pl

    Witam
    Mam zapytanie czy ktoś się spotkał z takim tematem?

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=333
    4682&highlight=

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2017-05-25 19:39:58
    Temat: Re: Klej pod układami BGA
    Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 16:47, k...@w...pl pisze:
    > Witam
    > Mam zapytanie czy ktoś się spotkał z takim tematem?
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=333
    4682&highlight=

    > Pozdrawiam.

    Kupując sprzęt Lenovo - prawdopodobieństwo jego uwalenia jest większe
    niż śmierć w trakcie rosyjskiej ruletki. Ono, to prawdopodobieństwo,
    jest niemal równe 100%...

    G.B.

  • 3. Data: 2017-05-25 20:27:26
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 19:40:00 UTC+2 użytkownik Grzegorz Brzeczyszczykiewicz
    napisał:

    > Kupując sprzęt Lenovo - prawdopodobieństwo jego uwalenia jest większe
    > niż śmierć w trakcie rosyjskiej ruletki. Ono, to prawdopodobieństwo,
    > jest niemal równe 100%...
    >
    > G.B.

    Jak nie masz nic do doradzenia wątkodawcy, to Siooo !!! Kup se czipsy i kokakole.