  • 1. Data: 2009-09-23 11:47:32
    Temat: Ladowanie SE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
    U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej
    ilosci.

    Cos tam slabo kontaktuje, i polaczenie jest niepewne. Oryginalna
    ladowarka jeszcze jakos dziala, inne gorzej - a wydawaloby sie ze
    takie zlacze to zadna filozofia.

    A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to
    jakos mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc
    :-)

    J.

  • 2. Data: 2009-09-23 12:03:43
    Temat: Re: Ladowanie SE
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos
    > mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc :-)

    Fastporty (bo tak się nazywają te złącza w SE) mają podobno tendencje do
    padania,aczkolwiek mam 3 telefony z tym złączem i odpukać w żadnym nic
    się nie dzieje. Poza tym gwarancja jest na 2 lata a po 2 latach zmienia
    się na nowy telefonik więc w czym problem oddać na gwarancji ? :)

  • 3. Data: 2009-09-23 12:19:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 14:03:43 +0200, Bart napisał(a):

    > Fastporty (bo tak się nazywają te złącza w SE) mają podobno tendencje do
    > padania,

    Tak, w moim rocznym, acz wcale nie jakoś bardzo mocno użytkowanym C902
    się tak "poluzowało", że bardzo kiepsko się trzyma -- przy ładowaniu,
    przy połączeniu z komputerem).

    W Nokiach, nawet na mały bolec, wygląda to znacznie sensowniej (chociaż
    sam kabelek ładowarki -- beznadziejnie).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-09-23 12:29:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 23 Sep 2009 13:47:32 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
    >U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej
    >ilosci.

    Gumka recepturka uchroni cię przed padem baterii ;) A na poważnie to
    jeszcze nie widzaiłem Ericssona któremu to złącze działało poprawnie
    po paru latach, czy ta nowa wersja (szeroka) czy stara (węższa). Taki
    ich urok.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2009-09-23 12:34:51
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:

> [...]
    > jeszcze nie widzaiłem Ericssona któremu to złącze działało poprawnie
    > po paru latach, czy ta nowa wersja (szeroka) czy stara (węższa). Taki

    No to Cię zaskoczę moje poprzednie T300,T610, K700, K750i i obecny C902
    ani razu nie były w serwisie a porty chodzą do dziś bez problemu... a
    bynajmniej nie oszczędzam telefonów..kwestia wypinania przez uniesienie
    wtyczki w gore a nie tak jak niektórzy wyrywają na chama jak zwykły wtyk

  • 6. Data: 2009-09-23 12:49:34
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 23 Sep 2009 14:34:51 +0200, Bart <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >bynajmniej nie oszczędzam telefonów..kwestia wypinania przez uniesienie
    >wtyczki w gore a nie tak jak niektórzy wyrywają na chama jak zwykły wtyk
    Zrobię to samo. Nawet w staruszku GH cośtamcośtam mechanicznie jest
    wszystko OK. Tyle że nacisk tych pinów z wtyczki na gniazdo jest tak
    niewielki, że nie udaje mu się często przebić utlenionej warstewki
    miedzi, szczególnie jak te zatrzaski się lekko wyrobią. I kontaktu
    brak. A gumka jakoś na to pomaga ;) Gdyby złącze było tak wykonane, że
    podczas podłączania następuje zdarcie tego co się utleniło problemu by
    nie było, a obecna konstrukcja to wyklucza.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2009-09-23 13:40:03
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    J.F.:
    > Czy tez macie problem z ladowaniem telefonow SE ?
    > U mnie dotyczy K550, ale to zlacze [szerokie] jest w wiekszej ilosci.

    K510i - co kilka ładowań czyściłem złącze patyczkiem higienicznym nasączonym
    spirytusem. Inaczej połączenie przerywało się przy najmniejszych
    poruszeniach telefonu.

    > A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos
    > mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc

    Zmieniłem ostatnio SE na pierwszą w swoim życiu Nokię i jestem b.
    zadowolony. (:

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2009-09-23 13:48:39
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Cos tam slabo kontaktuje, i polaczenie jest niepewne. Oryginalna
    > ladowarka jeszcze jakos dziala, inne gorzej - a wydawaloby sie ze takie

    Mamy. TŻ miała te same objawy po daniu telefonu dziecku do zabawy
    podczas jedzenia kaszki.

    --
    Cyneq

  • 9. Data: 2009-09-23 15:14:15
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k05kb5lgaga6hkfv5q5pjhb019jd5cc6bv@4ax.
    com...

> [...]
    > jeszcze nie widzaiłem Ericssona któremu to złącze działało poprawnie
    > po paru latach, czy ta nowa wersja (szeroka) czy stara (węższa). Taki

    mało widziałeś :). Na stole leży t68i. Co prawda nie jest już raczej używany
    jako telefon do dzwonienia (jakaś karta tam jest) ale jako zabawka dla
    młodego Dokładniej jako ładowarka i sterowanie samochodu BT.
    Nie ma najmniejszych problemów z ładowaniem. Telefon wyprodukowany w 13
    tygodniu 2003 roku. Przez jakieś 3, 4 lata normalnie używany.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 10. Data: 2009-09-23 19:06:56
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > Cos tam slabo kontaktuje, i polaczenie jest niepewne. Oryginalna ladowarka
    > jeszcze jakos dziala, inne gorzej - a wydawaloby sie ze takie zlacze to
    > zadna filozofia.

    U mnie to się dzieje z nowiuteńkim k750i. Pierwsze ładowanie i musiałem
    ustawić ręcznie wtyczkę.
    Kilka lat temu, w służbowym k750i miałem dokładnie to samo, przy czym od
    razu skończyło się na wymianie ładowarki, bo się jeden z pinów schował i nie
    chciał wyleźć.

    > A tu akurat czas na wymiane telefonu .. moze teraz Nokia ? Oni to jakos
    > mieli lepiej zrobione i da sie naraz pare wtyczek podlaczyc :-)

    Z tym "na raz parę wtyczek" to bym uważał.
    Chociaż, przez lata Nokia wreszcie wypracowała taką możliwość i obecnie w
    e-series wygląda to dobrze. Z kolei nie w każdym modelu jest ładowanie przez
    USB, więc pole do narzekania na N. wciąż otwarte ;)

    M.