  • 1. Data: 2009-01-08 12:40:32
    Temat: Lakierowanie moto we Wroclawiu
    Od: z...@g...com

    Witam

    W zwiazku z tym iz powolutku zblizamy sie do sezonu trzeba sie wziasc
    za motor.

    Zna ktos moze jakies dobre miejsce gdzie mozna by polakierowac mojego
    z750 i ile by to mniej wiecej kosztowalo?

    Lakierowane beda wszystkie elementy czyli bak(tutaj dochodza dwa
    wgniecenia), czasza, plugi dolne, owiewka na chlodnice, i zadupek.

    Elementy sa male, ale nie wiem czy to wplywa na cene. Kolor zielony
    metalic

    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2009-01-09 06:18:00
    Temat: Re: Lakierowanie moto we Wroclawiu
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com>

    Nikt nic nie wie?? :/

  • 3. Data: 2009-01-09 08:33:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    z...@g...com pisze:
    > Nikt nic nie wie?? :/

    A pytales u piewszego z brzegu lakiernika w okolicy ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-01-09 09:39:53
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com>

    Nie chce pytac o "pierwszego z brzegu lakiernika w okolicy" a o kogos
    kogo mozecie polecic z wlasnego badz tez czyjegos doswiadczenia :/