  • 1. Data: 2009-01-07 19:32:46
    Temat: TopGear - ostatni odcinek serii
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Nie to nie bedzie NTG.
    3 panow: 2 z nich ma jakies pojecie, trzeci zadnego, 8 dni, 1000 mil
    przez Wietnam, zbyt malo kasy na 4 kolka...
    Moze dwa dadza rade?
    Na mrozny wieczor jak znalazl:)
    http://www.mininova.org/tor/2128752
    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2009-01-07 21:45:50
    Temat: Re: TopGear - ostatni odcinek serii
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

    > 3 panow: 2 z nich ma jakies pojecie, trzeci zadnego, 8 dni, 1000 mil przez
    > Wietnam, zbyt malo kasy na 4 kolka...
    > Moze dwa dadza rade?

    Szkoda tylko, ze wszystko jest od A do Z wyrezyserowane, nie ma zadnych
    przypadkow i kazda przygoda jest z gory zaplanowana... :/
    Ale i tak sie milo oglada

  • 3. Data: 2009-01-08 11:17:54
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    Użytkownik "Regand" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda tylko, ze wszystko jest od A do Z wyrezyserowane, nie ma zadnych przypadkow
    > kazda przygoda jest z gory zaplanowana... :/
    > Ale i tak sie milo oglada

    Na pewno. Nie mniej jednak, sposób w jaki to robią, nie narzuca
    od razu myśli, że to reżyserka. Poza tym teksty - nawet człowiek
    niezainteresowany kompletnie motoryzacją ogląda to z przyjemnością.

    Pozdrawiam,
    matt

  • 4. Data: 2009-01-08 11:51:53
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Regand wrote:

    > Szkoda tylko, ze wszystko jest od A do Z wyrezyserowane, nie ma zadnych
    > przypadkow i kazda przygoda jest z gory zaplanowana... :/
    > Ale i tak sie milo oglada

    Taa, szczegolnie dzwon Clarkston'a... :) Ja mysle ze nie wszystko jest
    rezyserowane, to taki troche "Rejs", sa ogolne zarysy scenariusza, iles
    gagow jest przygotowanych, lecz czesc programu jest IMHO improwizowana.
    Oczywiscie widac mnostwo niedorobek "scenariuszowych" np. wywrotka
    Clarkston'a podczas egzaminu na prawko - ujecie wczesniej jezdzi na skuterze
    bez figurki z tylu, chwile pozniej przewraca skuter juz z figurka,
    efektownie ja rozwalajac. Tymniemniej usmialem sie jak norka, IMHO najlepszy
    odcinek Top Gear kiedykolwiek nakrecony, a obejrzalem chyba wszystkie.

    PS. Tak apropo wczesniej wspomnianej, prawdziwej wywrotki wielgasnego
    angola - wy....il sie akurat kiedy zaczal gadac - ewidentnie stracil
    koncentracje - myslal o tym co by tu smiesznego powiedziec, przestal zwracac
    uwage na nawierzchnie, trafil na nierownosc drogi i Voilla! - piekne ujecie
    gotowe.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 5. Data: 2009-01-12 21:01:21
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Qlfon pisze:
    > Na mrozny wieczor jak znalazl:)

    Dzisiaj przymroziło ... uśmiałem sie do łez i polecam na mroźne wieczory

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-01-13 22:33:35
    Od: t...@g...com

    On 12 Sty, 22:01, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:

    > Dzisiaj przymroziło ... uśmiałem sie do łez i polecam na mroźne wieczory

    spoko.
    ale to bylo na 1 wieczor
    macie cos tam jeszcze ?
    pozdro

  • 7. Data: 2009-01-14 10:39:59
    Temat: Re: TopGear - ostatni odcinek serii [NTG]
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    t...@g...com pisze:

    > spoko.
    > ale to bylo na 1 wieczor
    > macie cos tam jeszcze ?
    > pozdro
    W odpowiednich zakladkach linki do (chyba) wszystkich odcinkow TG i FG.
    Rowniez wersja australijska TG jest ale IMHO jakas kiepska jest.
    O, tutaj: http://www.finalgear.com/

    --
    Qlfon, Kraków

  • 8. Data: 2009-01-14 12:20:29
    Od: t...@g...com

    dzieki,
    tylko ze tam o motorach bedzie ciezko cos znalezc..
    a juz na pewno nic w takiej formie ;)
    jakies inne propozycje torentów na "zimowe wieczory" ?
    pozdro

  • 9. Data: 2009-01-14 12:50:55
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    t...@g...com pisze:
    > dzieki,
    > tylko ze tam o motorach bedzie ciezko cos znalezc..
    > a juz na pewno nic w takiej formie ;)
    > jakies inne propozycje torentów na "zimowe wieczory" ?
    > pozdro
    Niestety nie znam niczego chocby podobnego do TG o motocyklach. Szkoda
    wielka ale chyba nie ma:(
    Poszukaj Ghost Rider - klika części ale im dalej w las tym IMHO gorzej.
    Ale to tylko jak lubisz ostre palowanie i jakims tam humorem.

    Ja osobiscie lubie ogladac dobrze zrobione relacje z wypraw.
    Rzuc okiem w sieci za Mondo Enduro, motosyberia, motoafryka (dwie ost.
    pozycje to polskie produkcje - szacunek Panowie).
    Pewnie cos jeszcze sie znajdzie, moze inni cos dopisza?

    --
    Qlfon, Kraków

  • 10. Data: 2009-01-14 13:42:40
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Qlfon pisze:
> [...]

    Na tefauen turbo leci tera program "Motory" prod niemieckiej. Nawet niezły.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl