  • 1. Data: 2012-07-31 12:10:35
    Temat: Lampy tylko dla profi
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    chciałbym zareklamować profesjonalne lampy studyjne - prawdziwa okazja:-))
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2528108431
    Proszę licytować, bo się kończą!

    Pozdrawiam
    Les

    PS. nie mam nic wspólnego ze sprzedającym - przypadkowo znalazłem te lampy

  • 2. Data: 2012-07-31 17:31:48
    Temat: Re: Lampy tylko dla profi
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Les <s...@p...fm> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > PS. nie mam nic wsp=F3lnego ze sprzedaj=B1cym - przypadkowo znalaz=B3em te =
    > lampy

    600PLN hahahahahha, to sie ciesz ze nie masz z tym nic wspolnego. Takie lampy
    w dodatku bez zarowki sa po jeden "ojro" na niemickich floemarktach.
    Zycze powodzenia.
    StaM

  • 3. Data: 2012-07-31 17:58:30
    Od: Les <s...@p...fm>

> [...]
    >
    > w dodatku bez zarowki sa po jeden "ojro" na niemickich floemarktach.

    Nawet zadałem im pytanie, czy to nie pomyłka i powinno być 60 zł lub cena za 10 szt.
    Ale nie - wszystko jest prawidłowe.
    Jak to pierwszy raz zobaczyłem to spadłem z fotela :-))))

    Pozdrawiam
    Les