  • 11. Data: 2011-01-29 16:03:01
    Temat: Re: Łańcuchy i inne ... 2
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 15:51:32 +0100, WiesiekUMPC napisał(a):

    > Czy kupiłes to gdzieś we Wrocławiu?

    Nie, poprzez alledrogo.
    U nas w miescie nigdzie tego rozwiązania nie znalazłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 12. Data: 2011-01-29 19:02:23
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 15:28:48 +0100, Seba napisał(a):

    > a te paski
    > zmieściły się pomiędzy zacisk a hamulce

    Tfu, oczywiście chodziło o to, iż zmieściły się pomiędzy hamulce/zacisk
    a felgę.
    Siakaś pomrocznośc jasna czy jak...

  • 13. Data: 2011-01-29 19:31:23
    Od: "WiesiekUMPC" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tfu, oczywiście chodziło o to, iż zmieściły się pomiędzy hamulce/zacisk
    > a felgę.
    > Siakaś pomrocznośc jasna czy jak...

    Ja np. nie zuwazyłem klapsusa i reszta towarzystwa chyba także.
    Bo chyba chwytamy w lot o ch chodzi .... hę?
    Wiesiek

  • 14. Data: 2011-01-30 00:10:55
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.01.2011 15:58, J.F. pisze:

    > Albo odwrotnie :-P

    I odwrotnie i nie ;)
    Skoda Octawia kolegi i jakis przyjezdny VW Jetta smigaly az milo, a VW
    Sharan z Put&Go nie byl w stanie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 15. Data: 2011-01-30 12:06:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 19:31:23 +0100, WiesiekUMPC napisał(a):

    > Bo chyba chwytamy w lot o ch chodzi .... hę?

    Przytoczę znane powszchenie znane na grupie powiedzienie: "To jest
    usenet, tu się walczy a nie dyskutuje" - sam wiesz, że niesamowicie
    łatwo jest "sprowokować" siakiś karolków, neelixów, filipków czy innych
    zacieków do bezsensownej "dyskusji". Po prostu szkoda prądu.