  • 1. Data: 2015-06-10 10:10:51
    Temat: Laptok biurowy do ~2000 zł brutto.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Jaki polecilibyście notebook do prowadzenia jednoosobowej firmy?
    Zastosowania:
    -faktury,
    -Office.

    Musi mieć łatwo wymienialny akumulator, a nie tak jak to jest ostatnio w
    modzie.
    Co kupić żeby się nie naciąć?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2015-06-10 11:05:19
    Temat: Re: Laptok biurowy do ~2000 zł brutto.
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-10 10:10, Marcin G. wrote:

> [...]
    > -faktury,
    > -Office.
    >
    > Musi mieć łatwo wymienialny akumulator, a nie tak jak to jest ostatnio w

    Popatrz na Dell Inspiron 3543 albo Vostro 3546, 15,6", ten drugi z i3 i
    matowa matryca i 3 lata serwisu NBD. W podanym budzecie raczej sie
    zmiescisz, wlacznie z licencja na OS.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2015-06-10 13:06:28
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > W podanym budzecie raczej sie zmiescisz, wlacznie z licencja na OS.

    Moje przeoczenie, system oczywiście musi być jedynie słuszny.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 4. Data: 2015-06-10 15:20:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-10 13:06, Marcin G. wrote:

    > Moje przeoczenie, system oczywiście musi być jedynie słuszny.

    Znajdziesz raczej i opcje od razu z systemem albo tanszy bez systemu
    a system sobie dokupisz.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2015-06-10 15:55:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-10 o 11:05, elmer radi radisson pisze:

    > Popatrz na Dell Inspiron 3543 albo Vostro 3546, 15,6", ten drugi z i3 i
    > matowa matryca i 3 lata serwisu NBD. W podanym budzecie raczej sie
    > zmiescisz, wlacznie z licencja na OS.

    Uwaga: zarówno 3543 jak i 3546 mają rozdzielczość 1366 x 768.
    Moim zdaniem rozdzielczość jedynie zadowalająca do Office, zadowalająca
    do Internetu. Ale może się okazać za mała do programu fakturującego -
    trzeba sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2015-06-10 15:58:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    elmer radi radisson wrote:

    > matowa matryca i 3 lata serwisu NBD. W podanym budzecie raczej sie
    > zmiescisz, wlacznie z licencja na OS.

    Dlaczego nie miałby się zmieścić? Pierwszy lepszy
    http://proline.pl/?p=59-441358
    Zostaje jeszcze na kawę i ciastko z sekretarką.

  • 7. Data: 2015-06-10 16:35:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-10 15:58, Poldek wrote:

    > Dlaczego nie miałby się zmieścić? Pierwszy lepszy
    > http://proline.pl/?p=59-441358
    > Zostaje jeszcze na kawę i ciastko z sekretarką.

    Przeciez podalem ze sie raczej zmiesci ;)

    Dell z serwisem NBD na tyle lepszy do firmy, ze jak sie popsuje,
    to na drugi dzien ktos przyjedzie i naprawi. Nie ma bujania sie
    czasem kilka tygodni ze sprzetem oddanym do reklamacji a w tym
    czasie zalatwiania czegos innego do pracy na wlasna reke.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2015-06-10 18:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin G. s...@p...onet.pl ...

> [...]
    > -faktury,
    > -Office.
    >
    > Musi mieć łatwo wymienialny akumulator, a nie tak jak to jest ostatnio w

    Uzywany c2d i do tego dysk ssd?
    Oczywiscie cos z serii biznesowych ze wzgledu na trwałosc i wykonanie.
    HP? Dell?
    I sporo zostanie :)

  • 9. Data: 2015-06-10 18:08:31
    Od: RD <r...@g...com1>

    > Popatrz na Dell Inspiron 3543 albo Vostro 3546, 15,6", ten drugi z i3 i
    > matowa matryca i 3 lata serwisu NBD. W podanym budzecie raczej sie
    > zmiescisz, wlacznie z licencja na OS.

    Podepnę się. Znalazłem Vostro z i bez karty NVIDIA GeForce 820M. Oba
    mają Intel HD Graphics 5500 i Intel Core i5-5200U (2 rdzenie, od 2.2 GHz
    do 2.7 GHz, 3 MB cache). Pytanie brzmi, czy w przyszłości będę miał
    możliwość dokupienia samej karty GeForce i dołożenie do tego, który przy
    zakupie nie będzie jej posiadał?

  • 10. Data: 2015-06-11 08:03:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 18:08, RD pisze:

> [...]
    > do 2.7 GHz, 3 MB cache). Pytanie brzmi, czy w przyszłości będę miał
    > możliwość dokupienia samej karty GeForce i dołożenie do tego, który przy

    Nie, tak się nie da.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak