  • 1. Data: 2015-10-20 16:28:34
    Temat: Laptop dla maluchów
    Od: s...@g...com

    W tym momencie mam laptop sony vaio.
    Pod względem elektroniki jest OK.
    Można oglądać Bajki na youtubie + napisać kilka maili.
    Natomiast obudowa nie wytrzymuje szczególnie
    zawiasy i górna klapa.
    Wczoraj mi pękła ramka matrycy więc to już kwestia czasu.
    Alternatywy:
    W all in one nie ma zbyt dużego wyboru.
    Na stacjonarkę nie mam miejsca.

    Pytanie jaka obudowa/firma?

  • 2. Data: 2015-10-20 23:05:16
    Temat: Re: Laptop dla maluchów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-20 o 16:28, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Natomiast obudowa nie wytrzymuje szczególnie
    > zawiasy i górna klapa.
    > Wczoraj mi pękła ramka matrycy więc to już kwestia czasu.

    Panasonic Toughbook lub z bardziej "cywilnych" Lenovo serii R ewentualnie W.

    Delle też mają mocną serię, ale w nich nie siedzę, więc nie wiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-10-21 00:00:45
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Laptop? Dla maluchów? To jest przegięcie i odbieranie dzieciom dzieciństwa.
    Pięciometrowy kabel HDMI i wyświetlać im filmy na TV.

  • 4. Data: 2015-10-21 07:01:56
    Od: s...@g...com

    > Pięciometrowy kabel HDMI i wyświetlać im filmy na TV.
    nie mam tv

  • 5. Data: 2015-10-21 07:59:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-10-21 o 07:01, s...@g...com pisze: